Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Op 1 van mijn littekens was er ook wat kelliod. Door te smeren is dat wel verbeterd hoor, je ziet het wel maar voel het amperIk heb er ook een tijdje van die siliconen verbanden op gedaan zoals mepitel, maar ik zie dat die fabrikant iets nieuws heeft specifiek voor kelloid/oude littekens: Mepiform
Mars schreef:Ach Leo toch, wat is er ineens een hoop om over na te denkenDie eerste stukjes draf zie je hem gewoon puzzelen waar die voeten nu ook alweer neergezet moeten worden
Fijn zo rechtoe rechtaan zonder gefrut aan zijn hoofd en hem tijd geven om die balans te zoeken. Hij heeft vlugge acties maar t is geen kwaadheid zo te zien. Gaat vast een tof paard worden als ie wat verder is.
petraaken schreef:ZE doen het beide goed.
Mars schreef:Knappe Leo, kijk hem gaan!
Toch wel weer ander gangwerk dan Joy he lijkt het? Zijn draf ziet er comfortabel uit om te zitten!
petraaken schreef:eh, ik heb gewoon geloof ook wat gemist. Dacht trouwens dat je gewoon druk was.
Hopelijk krijg je positief antwoord over terror. De laatste keer dat ik bij Keros was had ik weer zo'n assistent die engels praatte en ik was niet honderd procent zeker of ik hem goed had begrepen. Zo goed is mijn engels nu ook weer niet dat ik alle technische benamingen ken in de paardenwereld.
petraaken schreef:Keros is een uitstekend station hoor. Heeft alleen een minpunt. Ze hebben heel vaak stagiairs uit het buitenland. Heb je geluk dat het een nederlander is geen taalproblemen dan. Het best is als je Hilde hebt of haar zakenpartner (geen idee of dat haar echtgenoot is of niet). Heb al een paar keer gehad dat de stagiairs/assistenten engels spreken als communicatietaal met de klanten en dat is niet altijd handig om alles echt goed te begrijpen. Zeker mijn vader snapt er dan geen biet van en moet dan alle communicatie aan mij laten en ik weet dan ook niet altijd alles goed uit te leggen in het engels of begrijp dan alles goed. Dat is het enige minpuntje van hen voor mij dan.