Verveld dat het uitpuzzelen zoveel gedoe geeft ….de 1 zegt dit dan weer dat…hopelijk komt er nu bij Zeeleolde wat uit….ontzettend sneu ook voor Botticelli zelf…
Botticelli officiëel met pensioen. Vandaag naar de kliniek geweest voor de echo waar duidelijk veel botgroei te zien was op plaatsen waar dit niet hoort, onder andere zijn SI gewricht. Waarschijnlijk heeft hij in België een breuk in zn rug gehad en is dit het herstel ervan.
Op de kliniek is hij ook gelijk onder verdoving bekapt en staat hij nu eindelijk netjes op zn voeten.
Zolang ik denk dat hij pijn vrij op de wei kan lopen en hij nog geniet van de grasjes dan is het goed. Maar ik verwacht niet dat hij hier heel oud mee zal worden.
Verdrietig hoe dit heeft kunnen ontstaan, was hij maar nooit naar België gegaan. Helaas kunnen we de tijd niet terugdraaien en ben ik blij dat hij hier zn oude dag mag zijn. Om nu te weten hoe het zit is voor mij fijn, nu kan ik het hoofdstuk afsluiten.
Ik hoop dat hij nog pijnvrij kan genieten zodat jullie samen nog een fijne tijd tegemoet kunnen
kally
Geplaatst: 04-06-25 15:05
Jeetje dat is wel heel naar, wat je zegt hopelijk blijft hij voorlopig goed en kan hij nog een poosje bij jullie genieten…
littleroosie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-25 12:47
Afgelopen zondag ben ik weer even op bezoek geweest bij Carlos (volle broer van Casper) en hij is nu 2 jaar oud. Ziet er super uit en ben heel benieuwd als hij straks volwassen is.
En nog een paar plaatjes van Casper, het is zon ontzettend leuk (en brutaal) kereltje
Hij is ook al begonnen met verharen maar is bijna dezelfde kleur als zn veulenvacht.
Daar gaan we dan samen ❤️ Na 3,5 jaar ben ik dan eindelijk zelf met Kinadora aan het rijden, hier zit ik er voor de tweede keer op. Zo blij dat ik nu lekker zelf met haar kan gaan puzzelen. Ze doet het ontzettend goed en geeft een heel save gevoel. Maar ze moet echt nog in conditie komen en de nodige kilo's kunnen er ook wel af. Alles op z'n tijd en zo rustig met haar door trainen.
Neon ik had het ook heel graag anders gezien maar dit is helaas wat het is. Gister was hij lekker aan het rondracen in de wei en dan zijn we beide gelukkig.
Dankjewel, ik heb ook echt ontzettend veel zin om met Kira (Kinadora) aan de slag te gaan en straks weer een heel fijn rijpaard te hebben. Het doel is om haar straks ook uit te brengen en uiteindelijk Z1 met winst want dan is ze keur.
Rosalita is gister ster geworden en mag door naar de nationale keuring waar ze dan kans maakt om voorlopig keur te worden. Heel trots hoe ze het gister allemaal gedaan heeft, vreemd terrein, vreemde paarden, nog nooit een binnenbak gezien en het vele wachten. Paard van goud.
Casper speelt lekker met zn knuffel:
Met Rockabella oefenen we nog wat meer met bitje in doen want dat wilde ze niet meer.