andere sfeer hier

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 18:47

Weet ik niet dat merk je wel aan de telefoon rekening aan het einde van de maand Hi hihihihi.

Denk het niet. Maar dat kan je wel tegen de rest van je familie zeggen. Ze zullen je vast geloven. hi hi hihi hi

gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 18:54

Hahahaha! Ik denk niet dat ze daar intrappen! Maar ja, 't valt te proberen. En anders ga ik kletsen als een kind: ja maar mama, papa, zij doen 't toch ook??? Hahahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 19:16

Citaat:
Op 2001-03-05 14:20, schreef Ellen:
Heike, ik heb van PJ begrepen dat er hier ook berichten worden gewist. Hij had het over zijn voorval met Kim. Dus dat hier helemaal geen berichten worden gewist is niet helemaal waar.


dat heb ik zelf weggehaald bart en heike hebben daar niets meet te maken je kunt je eigen berichten verwijderen ik had (dacht ik) iets vrij normaals neergezet maar PJ vatte dat totaal anders op dan ik het bedoeld had en legde het ook helemaal verkeerd uit waardoor hij heel boos werd.
Ik heb het toen meteen weggehaald omdat ik het helemaal zo niet bedoelde maar het blijkbaar zo had opgeschreven dat de Lachen erin overhet hoofd werden gezien.
Tja toen heb ik het maar weggehaald als om zoiets de sfeer verpest wordt terwijl ik iets heel anders bedoelde?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 19:21

Citaat:
Op 2001-03-05 15:04, schreef BartVB:
Eeh, klopt niet helemaal wat hierboven staat Lachen

Dat berichtje van Kim hebben wij niet verwijderd, dat heeft Kim zelf gedaan. Als je een bericht plaatst kan je het namelijk tot 30 minuten nadat je het geplaatste hebt nog veranderen of verwijderen (als je een tiepfout ziet, een foto werkt niet of je bedenkt je). Dat is ook wat hier gebeurd is. Kim heeft het bericht zelf weggehaald, PJ had het echter al gelezen en was op dat moment een reactie aan het tiepen. Toen zag ie dat het bericht ineens weg was..

IMO hebben we nog nooit iets gewist, alleen wat dubbele berichtjes.

Maar als mensen echt heel kwetsend gaan doen en het verbrast de hele discussie dan heb ik er geen problemen mee iets te verwijderen, maar dat doen we zeker niet zomaar. Ik zeg al, tot nu toe is het volgensmij nog niet voorgekomen.



precies zoals hier dus Ik schreef iets wat PJ verkeerd opvatte en daar een boze reactie opgaf waarop ik weer een reactie gaf en toen bedacht ik dat ik het maar beter weg kon halen omdat het overtotaal iets anders ging dan dat de discussie begon.
daarna is het via priveberichten verder gegaan en das dus ook een superpluspunt aan hier! je hoeft geen berichtjes meer te zetten van miep hoe laat ben jij op stal of mail mij want dat kan nu prive heeft niemand last van