Foreverkliek schreef:@SandraWierda, ik zou eventueel voor een zwarte broek gaan om te matchen met je laarzen en cap. Maar zoals het nu is vind ik het ook mooi!
Haha deze is zwart, maar schijnbaar door de combi lijkt hij bruin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:Foreverkliek schreef:@SandraWierda, ik zou eventueel voor een zwarte broek gaan om te matchen met je laarzen en cap. Maar zoals het nu is vind ik het ook mooi!
Haha deze is zwart, maar schijnbaar door de combi lijkt hij bruin
Texas02 schreef:Wat mij best wel tegenhoudt bij WE wedstrijden is dat het zo lang duurt. Dus eerst dressuur helemaal afwerken en dan de trail pas. Wat op zich logisch is, maar dan zit er zo een paar uur tussen de dressuurproef en de trail. En ik heb een paard die trailers absoluut niet leuk vindt, ik denk dat hij in het verleden al te veel gereisd en verhuisd is en het daarom niks meer vindt. Dat houdt mij dan wel tegen om me voor een WE wedstrijd aan te melden. Dan moet hij zo vaak de trailer weer op, dat is echt niet leuk voor hem. Hoe gaan jullie hiermee om?
Cemlys schreef:Weet iemand of er in het noorden wel eens bixies worden georganiseerd? Laatst een meegedaan (m'n dochter en haar pony en volgens mij vonden ze het beide erg leuk)
LuffB schreef:Ik heb vandaag mijn 2de WE clinic gevolgd en ben helemaal enthousiast! Na de eerste keer vond ik het al super leuk en ben ik gelijk meer clinics gaan zoeken. Vandaag dus de 2de keer, en ook al echt vooruitgang gemerkt. Waar hij de eerste keer het hek nog niet snapte en ik hem echt moest open duwen, dan doorheen, dichtduwen en dan er naar toe om te sluiten, kon ik nu mijn hand aan het hek houden.
Net de regelboeken doorgelezen en nu voorzichtig aan het denken om een paar wedstrijdjes te gaan starten. Maar vind het nog heel lastig welk niveau het meest past bij ons. Iemand tips over hoe je dat het beste kan kiezen?
LuffB schreef:Bedankt Odetje voor je reactie. Ik heb de handboeken van beide verenigingen vanmiddag gelezen. Merkte dat ik bij de intro vooral het jammer vind dat er bepaalde obstakels missen (en de speedtrailer bij WEH, al is WE2 starten wel gelijk iets teveel van het goede denk ik.
Thuis rij ik Z dressuur en met de clinics al best wel wat onderdelen vanuit galop kunnen aanrijden via vliegende wissels of eenvoudige. Moeten nog wat oefenen met het oppakken en wegzetten van de garrocha, rijden ermee gaat wel goed.
Denk wel slim om niet gelijk te hard van stapel te lopen, al is mijn enthousiasme wel heel groot hahaPaard komt sowieso eerst.