Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Even een wat mindere post van mij… ik zit er een beetje doorheen met mijn paard. Het is echt een ontzettend lief en gezellig dier in de omgang, maar onder het rijden is het op het moment echt een draak en ik ben kennelijk niet handig genoeg om haar er doorheen te rijden. Wordt er echt een beetje verdrietig van en het plezier in het paardrijden is nu echt een beetje weg daardoor
Leedebee schreef:Uiteindelijk baalde ik onwijs van mezelf dat ik de les verpest had, ook voor hem, dat ik in huilen uitbarstte. Het werd me echt ff te veel. En wat denk je... Meneer stond doodkalm in zennn stand naast me. Iets met spanning "loslaten" of zo haha![]()
Inmiddels heb ik het in mn hoofd omgedraaid en kan ik in mn volgende lessen lekker zenuwachtig zijn zodat hij dan gaat leren dat ik vanzelf wel weer normaal ga doen haha.
Mijn instructrice zei al "als het dan in de les lukt, dan lukt het overal"
Babootje schreef:Leedebee schreef:Uiteindelijk baalde ik onwijs van mezelf dat ik de les verpest had, ook voor hem, dat ik in huilen uitbarstte. Het werd me echt ff te veel. En wat denk je... Meneer stond doodkalm in zennn stand naast me. Iets met spanning "loslaten" of zo haha![]()
Inmiddels heb ik het in mn hoofd omgedraaid en kan ik in mn volgende lessen lekker zenuwachtig zijn zodat hij dan gaat leren dat ik vanzelf wel weer normaal ga doen haha.
Mijn instructrice zei al "als het dan in de les lukt, dan lukt het overal"
Zo zie je maar. Niet teveel van jezelf eisen helpt ook.