Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Achterom schreef:De buurvrouw hier heeft Freibergers, degene die ik ken spreken me niet zo aanVeel meer richting koudbloed qua karakter en als je niet uitkijkt ook snel moddervet.
AdemoJoey schreef:Achterom schreef:De buurvrouw hier heeft Freibergers, degene die ik ken spreken me niet zo aanVeel meer richting koudbloed qua karakter en als je niet uitkijkt ook snel moddervet.
Ah het mixen met de warmbloed heeft dus niet extreem veel verschil gemaakt? Dat is jammer, want dat was wat ik dacht te lezen. Ik kom zo steeds meer uit op de Welsh Cob of kruisingen,wat ik al wat in gedachten had. Dat is natuurlijk ook primaIk leer toch weer wat bij over rassen en types waar ik nog niet zo bekend mee ben
MyWishMax schreef:Maar waarom kijk je ook niet gewoon naar het NRPS? Daar heb je ook deel arabisch bloed gekruist met van alles. Mijn e pony was 50% arabier, 37nogwat EV en de rest pony en heb in die tijd heel wat nrps wedstrijden gedaan en waren echt leuke dieren. Sommige weinig bloed, andere meer. Maar dus zat kruisingen alleen staan die niet als kruising te koop
Lizenlotte schreef:Belker schreef:Dan kan een freiberger ook passen. Maar die zitten wel een stukje rijden. Hoewel, Equinize zit in Enschede.
Equinize zit in Weerselo toch zover ik weet?
Cardy schreef:Hoi allemaal!
Ik wil jullie allemaal nog heel erg bedanken voor het meedenken en de fijne adviezen rondom de verkoop van Nova.
Vanavond is ze vertrokken met haar nieuwe eigenaresse. Een ontzettend leuke meid, en ze gaan samen een mooie toekomst tegemoet.
Het afscheid viel ons zwaar, maar we zijn vooral heel blij dat ze een fijne nieuwe plek heeft gekregen.
Het verkopen van een paard was toch weer een hele ervaring, met allerlei verschillende soorten kijkers: van mensen die ineens niks meer laten horen tot juist hele leuke mensen. We zijn nu vooral opgelucht dat het achter de rug is.