Bedankt voor de complimentjes, foto 3 is waarschijnlijk degene die aan de muur komt. Ik ben nog steeds heel blij met de keuze voor Swift, hij heeft inderdaad een knappe kop maar is daarnaast ook heel sociaal en prettig in de omgang terwijl hij al wel weet dat hij hengst is. Denk dat het in de toekomst ook een hele fijne pony wordt om mee te werken. Maar dan zijn we weer wat jaren verder natuurlijk.
De dames hadden jullie nog tegoed van me.

Vu hebben we gelukkig goed hengstig gezien, had een beetje angst dat ik de groep te laat had gesplitst (we hadden de groep gesplitst toen ze hengstig was geworden en sinds februari was ze het niet meer geweest) maar dat is dus goed gegaan.
Nim en Swift vermaken zich prima als duo

Ik ga over iets meer dan een week kijken of Relp ook bij het clubje kan. Eerst volgende week dinsdag even de zadelpasser op bezoek. We rijden nog steeds een kwartiertje in de week, maar de drafknop zit er best goed op dus kunnen lichtrijden op een zadel zou wel chill zijn

Nim ben ik ook rustig aan het starten nu ze 3 is, maar die is nog behoorlijk slungelig in haar lijf. Dus ik denk dat we een jaartje lekker een beetje spier en coordinate gaan kweken vanaf de grond.