Charlie was vandaag 1 maand oud, hij ontwikkeld zich fijn en is een leuke boef. Voor nu hebben we besloten dat hij mag blijven, als toekomstig menpaard voor ons. Ik denk dat hij daar prima geschikt voor zal gaan worden
Noalynn gisteren voor het eerst na haar zwangerschapsverlof weer gereden door mijn broertje, het was weer opstappen en wegrijden, niks gek doen, hardstikke braaf en ze vond het weer helemaal geweldig.
Na het harde werken in de binnenbak even samen met Verassi uitgestapt langs de weg, ook geen probleem. Kijk ze genieten
Ze gaat nooit een ster predikaat krijgen omdat ze te klein is, maar voor ons is ze goud waard en qua karakter precies hoe we onze geldersen graag zien : Werkwillig, nuchter, veelzijdig en topbraaf.
Ik kreeg ook een leuke update van Ralph dat hij het supergoed doet en een leuke foto

Hij is te leuk, zaterdag ga ik weer even langs, ben benieuwd of hij me nog leuk vindt

Rosa en bijrijdster gaan ook zo fijn, ik ben echt beretrots

Beide genieten enorm van het werken en ik geniet daarop weer enorm dat iemand zo geniet van ons fokproduct.