Wat een mooie Haflinger, echt een plaatje om te zien! Hopelijk gaan jullie hier veel plezier mee beleven. Die blikken van jouw paarden zijn echt hilarisch
ravellie
Geplaatst: 25-05-25 10:07
Wat een rijkdom, prachtig paardje. Heel veel plezier met elkaar
Gefeliciteerd met deze leuke merrie!! Heel vele plezier gewenst!!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-25 21:03
Nogmaals bedankt iedereen!
Het wennen gaat eigenlijk boven verwachting goed. Ik heb haar de eerste dagen aan Wainonia gekoppeld. Gisteren ze voor het naar stal gaan even allemaal samen gezet en dat ging redelijk goed. Daarom ze vandaag de hele dag bij elkaar gelaten en ik ben heel tevreden. Veronia is zonder twijfel de baas in de groep. Dat lijkt Hessy te accepteren. Wainonia probeert ook boven haar te staan maar ik verwacht dat ze dat niet gaat redden. En Syl is gewoon een irritante kleuter en zo behandelt Hessy haar ook . Toch fijn dat ze zelf veulens heeft gehad, dat merk je gewoon.
Ik heb nog wat plaatjes van vandaag. Gewoon omdat het leuk is . Ik denk dat ze komend weekend even een rondje aan de longe gaat. Eens kijken of ze daar klaar voor is.
Ze staat haar mannetje wel binnen de groep zo te zien. Das wel fijn!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-05-25 08:26
Haha heerlijk. Ga je haar ook voor de wagen zetten?
Zertab
Geplaatst: 29-05-25 10:52
Wat een knappe Haflinger veel plezier met haar!
karijn
Geplaatst: 29-05-25 11:17
Wat een leukerd. Je dochter gaat daar zeker veel lol aan hebben.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-25 22:47
Het gaat iedere dag beter in de groep, zo fijn! Ik heb ze bewust een paar dagen geen hooi gegeven in de paddock, omdat eten natuurlijk nog meer hebzucht en toestanden veroorzaakt, dus dat kregen ze even lekker op stal. Kwam het toevallig goed uit dat het toch een paar dagen prut-weer was. Dit weekend komt het hooi er weer bij buiten. Ik denk dat het dan wel goed gaat daarmee. Het gras kan nu even bijgroeien door de regenval, dus als het weer wat droger wordt, kunnen ze daar ook weer op.
Lisanne heeft haar gisteren voor het eerst een stukje gelongeerd en dat deed ze echt superbraaf. Ik denk dat we dit weekend het zadel er ook even op leggen, dan kunnen ze rustig hun eerste metertjes maken.
Ik wil tzt wel gaan kijken of ze het voor de wagen ook leuk vindt . Ze heeft het lang geleden gekend, maar ik heb geen idee wat ze daar nog van weet dus dat ga ik heel rustig aanpakken.
De eerste metertjes zijn een feit. We zullen even op laarzen-jacht moeten gaan want haar oude laarzen blijken na 3 hjaar niet te hebben gereden logischerwijs niet meer te passen
karijn