Merk je al verschil in karakter of uiterlijk nu hij ruin is?
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-25 19:11
Hij is ongeveer 50kg aangekomen. Heel blij mee, maar nu moet ik op gaan letten dus krachtvoer is al gehalveerd en ik ga mijn buitenritten wat langer maken.
Verder merk ik vrij weinig, gelukkig!
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-25 12:06
Het was super leuk gisteren! Hij deed het zo vreselijk goed. Wat ben ik weer trots.
En stiekem al aan het rondneuzen voor WE-hindernissen.
Dank jullie wel! Inmiddels de selectie gemaakt en al weer wat voorproefjes gezien.. het lijken wel filmposters.
Ondertussen ook druk aan het voorbereiden op onze post-apocalypse shoot. Daar werkt iemand in Polen heel hard aan zijn tuig. Op basis van een tekening die ik had gemaakt:
En heb ik voor september een fotoshoot gepland staan op het strand in piratenthema. Morgen even brainstormen over het hoofdstel en borsttuig wat daarvoor gemaakt moet worden. Heb alvast AI gebruikt voor inspiratie. Ik heb hier zo'n zin in.
Ik zie foto's voorbijkomen op insta. Wat is er gebeurd met je?
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-25 10:11
Ik was donderdagavond onderweg naar Latino en had het briljante idee om de fiets te pakken in plaats van de auto.
Ongeveer halverwege werd ik geschept door een auto die van links kwam. Ik remde af (ik reed op voorrangsweg) omdat ik niet wist of ze me zag en door weerspiegeling zon in raam kon ik ook geen oogcontact maken. Maar ze remde ook af dus ik dacht top, dan fiets ik door.
Tot ze ineens toch gas gaf en daar ging ik. Ik kwam eerst heel hard op de auto terecht en daarna op het asfalt met m'n gezicht.
Gelijk heel veel bloed, gelukkig was er een verpleegkundige die net langs reed die me kon helpen. Ik had ook een ontzettend zeer linkerbeen. Er waren echt alleen maar hele lieve mensen om me heen! Politie en ambulance werd ook gelijk gebeld.
De mevrouw voelde zich zo schuldig maargoed, die verwijt ik echt niets. Was gewoon een stom ongeluk, had iedereen kunnen gebeuren.
Uiteindelijk op de brancard geholpen en in de ambulance om even te kijken hoe of wat. Het is zo bizar hoe je lichaam reageert. Ik was zo hard aan het trillen en kon het niet stoppen.
Ouders gebeld, mijn man zat in Amsterdam. maar die heeft gelijk een taxi naar huis genomen.
Toen naar de huisartsenpost. En daarna toch door naar spoedeisende hulp. Na 6u de uitslag.. meerdere breuken in mijn gezicht (oogkas en kaak) maar been was OK. (Al twijfel ik daar nog wat aan, mijn enkel is niet gebroken maar ik kan mijn been niet normaal gebruiken dus als dat met een paar dagen niet verbetert ga ik toch vragen om een rontgen van m'n scheenbeen)
Ik mocht naar huis na een paar hechtingen (het was inmiddels 02:30) en heb paar uurtjes kunnen slapen.
Volgende dag (gisteren) moest ik om 08:30 weer in het ziekenhuis zijn voor afspraak met de chirurg.
Hier zie je hoe mijn rechteroogkas goed is (groen) en mijn gebroken oogkas (rood)
Ik ben gisteren om 14:00 geopereerd. Om 16:00 was ik weer terug op de kamer. Ik zou in eerste instantie een nachtje moeten blijven maar ik kreeg te horen als ik wat kon eten, drinken en naar de wc kon lopen dat ik dan naar huis mocht. De buurman kreeg de hele familie inclusief 100 kleinkinderen op visite dus binnen 20 minuten had ik al het bovenstaande afgevinkt en was ik onderweg naar huis.
Lekker creatief, een bekertje op m'n wang zodat ik er niet op zou gaan liggen.
En nu ben ik thuis. Goed geslapen, bont en blauw overal. Kan moeilijk praten en eten. Mond kan niet zo ver open en het kost allemaal heel veel energie maargoed. Het ergste hebben we gehad denk ik.
Oh en voor wie nog wil lachen.. dit liedje was aan het spelen toen ik ge-yeet werd.
Ja dat was wel het plan maar uiteindelijk bleek het toch heel netjes te liggen dus hoefde het niet ofzo. Heb ik gehoord ergens in de verte toen ik aan het uitslapen was. Ik zal het volgende week wel horen als de hechtingen verwijderd moeten worden.