Hippo Expo Antwerpen 18 & 19 mei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caaatje

Re: Hippo Expo Antwerpen 18 & 19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 13:57

Wij hebben het met HippieHorses heel fijn gehad op de beurs :) heel fijne bezoekers allemaal die ook echt kwamen om te kopen en kritisch nadenken omtrent hun paarden dus wij mogen zeker niet klagen!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-25 17:58

Fijn dat iedereen het toch naar zijn zin heeft gehad! Gaan jullie volgende jaar weer?

Philip vertelde dat er nog een mail uit gaat naar de standhouders met de vraag om feedback te geven.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 18:55

Ik weet niet zozeer of het aan de marketing nu lag. Ik ben de expo vaak tegengekomen op social media, maar ik heb besloten niet te gaan omwille van eerste editie. Een evenement moet nu eenmaal groeien ongeacht hoeveel budget je er tegenaan knalt.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 07:43

Ik heb de Expo ook niet vaak voorbij zien komen. En had het er nog over met iemand die op EquiDay stond. Zij vond de marketing op Instagram ook een gemiste kans.
Ik hoop vooral dat het evenement verhuisd naar een paardenlocatie in plaats van een expo :j

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 07:45

Ik heb het heel veel zien langskomen lol :+
Ook geweest en eigenlijk wel positief verrast geweest. Fijne gesprekken gehad, maar leuke dingetjes aangekocht. Als de entreeprijs even vriendelijk blijft als nu ( :D ) dan gai k volgend jaar wel weer een kijkje nemen denk ik. Ben in twijfel of het als standhouder voor mij ook interessant is.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 21:20

Caaatje schreef:
Wij hebben het met HippieHorses heel fijn gehad op de beurs :) heel fijne bezoekers allemaal die ook echt kwamen om te kopen en kritisch nadenken omtrent hun paarden dus wij mogen zeker niet klagen!

Jullie waren leuk! Leuk als Nederlander om een relatief kleine ondernemer uit Belgie te ontmoeten. Mooie producten ook!

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 00:30

Ik ging eigenlijk voor nieuwe Belgische abonnees maar de meesten die aan de stand kwamen hadden al een abonnement. :+ Er hebben ook twee hele pagina advertenties van de Hippo Expo in Level Up magazine gestaan. De 'bijverkoop' die ik erbij had verkocht goed trouwens.

Afbeelding

Ik vond het aantal bezoekers toch een beetje tegenvallen, ook al had ik dit ook verwacht voor een eerste evenement. Ik denk dat 1 dag ook goed genoeg was geweest. Meer ruimte voor demo's met paarden zou wel een meerwaarde geven, daarvoor zou het inderdaad moeten verhuizen van locatie. Het is zeker een evenement met potentie.