Lars en Sally vandaag zetten we ons beste beentje voor.... of niet...

Nee ik heb Lars even kort en rustig gelongeerd. Hij deed het super en had er zin in. Linksom gaat hem wat beter af dan rechtsom maar het begin van training is weer gemaakt na zijn heftige tijd. We gaan dus rustig weer opbouwen. Hij lijkt er zelf ook klaar voor te zijn.
Ik wilde ook een poging doen om Sally aan de longeerlijn te zetten maar het contact gaf eigenlijk direct al spanning opbouw. Dus besloten met deze stap nog even te wachten en eerst te beginnen met freestyle oefeningen. Hier leek ze zelf ook zin in te hebben. En wauw wat kan Sally toch waanzinnig gaaf bewegen.
Lars genoot echt van de 1 op 1 aandacht en bleef maar kroelen en knuffelen. Ook bij Sally merk ik steeds dat ze graag contact wilt maar niet op een fysieke manier maar zoekt me wel steeds op en blijft dicht in mijn buurt.
Ik hoop dat Sally steeds meer stapjes gaat maken, zeker met Lars erbij die juist echt heel erg van het fysieke contact houdt. Sally vond het ook super interessant dat ik met Lars aan het longeren was en hem borstelde en kroelde. Ze stond er elke keer bijna jaloers bij te kijken. Dus wie weet wat deze match nog meer voor positiefs gaat brengen. Onderling doen ze het heel goed. Ze liggen ook geregeld bij elkaar in de wei te slapen (ik kan ze 24/7 volgen op de camera) en ogen samen ontspannen.