Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Inderdaad, ik heb echt leuke paarden gezien in Hongarije en ook goed getraind, maar durf t zelf niet aan via een gewone handelaar.
Vandaag voor een fjord x KWPN kijken. Heel veel filmmateriaal gezien en ik vind haar prachtig.
Electra63 schreef:Wij hebben gisteren een nieuwe ruin van 4 jaar gekocht. 250 km. verderop.
Dierenarts voor de keuring was bijna 1 uur te laat en het transport was ook anderhalf uur te laat.
Toen wilde hij niet op de vrachtauto maar eindelijk waren we om 23 uur op stal. 3 uur later dan gepland.
Electra63 schreef:Uiteindelijk is DC-10 afgeslagen op € 250.000.
Paar jaar geleden heeft een vriendin van mijn dochter ook haar GP-paard aangeboden via deze veiling. Eindbod was toen ook rond de 2 ton, maar uiteindelijk ging de verkoop niet door.
Reden heb ik nooit gehoord.
Benzz schreef:Electra63 schreef:Uiteindelijk is DC-10 afgeslagen op € 250.000.
Paar jaar geleden heeft een vriendin van mijn dochter ook haar GP-paard aangeboden via deze veiling. Eindbod was toen ook rond de 2 ton, maar uiteindelijk ging de verkoop niet door.
Reden heb ik nooit gehoord.
Wat veel gebeurd op deze veilingen dat er stromannen worden ingezet om de prijs op te drijven. En dan gebeurd het dus heel vaak dat het paard helemaal niet verkocht is.
Ik weet bij deze veiling een aantal jaren geleden dat de eigenaresse en haar man mee zaten te bieden omdat ze het niet hoog genoeg vond. Ze heeft dat paard inmiddels nog steeds