Kan inmiddels weer wat typen dus eens kijken of ik mijn blog af gewerkt krijg.
De pups hebben het ondertussen zwaar:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Die blik had je man ook denk ik
Lijkt me niet een klus om naar uit te kijken, zo'n grillige madam bekappen....
Duhelo schreef:Ik bekap zelf, zowel mijn eigen paarden als wat paarden van vrienden.
Bij die etterbakjes gebruik ik op de moeilijke voeten (meestal achteraan) graag een lickit. Zijn ze lekker mee bezig en plots kunnen ze hun voet wél op de staander laten liggen ...
Duhelo schreef:Ohja, dat kan goed zijn ja.
Ik gebruik bij artrose paarden graag mijn haaks slijpertje om te vijlen. Ervaring is dat ze ook dat gerasp niet zo leuk vinden. Het genagel vindt mijn merrie ook niet fijn idd.
Heb je al eens plakijzers overwogen? Wel de bescherming van ijzers, niet het geklop van het nagelen, een setje (zeker als die niet vaak over het verharde gaat) kan je vaak meerdere keren herleggen ook.
Toch maar even die lick-it uittesten hoor, vaak zijn ze daar ook zo mee afgeleid dat ze minder "meekrijgen" van het nagelen (en bij die gevoelige durf ik er een paar uur voordien wel even een pijnstiller in te duwen. Haalt het randje er een beetje vanaf.)
De steunvoet op een rubber pad / dik stuk tapijt / balance pad zetten kan het ook een stuk fijner maken.
E4D schreef:Vervelend van je vinger, gelukkig geneest het wel goed(?).
Ook leuk om die foto van Pretty te zien. Hoor je ook nog wel eens van de andere dieren die tijdelijk met Joy hebben gestaan?
Is Reve recent nog gescand op dracht?
Ayasha schreef:Maar daar zit wel wat onder toch?dat wordt geen open stuk zeg maar?
Kijk ik ben nog nooit genaaid waar ik het kon zien…dit is een nieuwe ervaring.
ik ben niet zo gek van nieuwe ervaringen.