Zo zaten we nog enorm in spanning, 2x placentitis tijdens de dracht. En werd hij uiteindelijk geboren na 353 dagen dracht.Je was een flink kereltjeEn dan ben zo alweer 2 jaar verder.
Dank jullie wel. Zijn ook echt blij met dit kereltje.Naast zijn looks is het ook echt een schat van een dier.
Kvikur schreef:Hij is zo knap! Probeer hem altijd te volgen op bokt, zelfde papa als mijn jaarling nu Oh leuk, heb je een foto?
Oh wat is hij mooi donker. Ik hou ook van buffeltjes Zou eens aan AM vragen of ze het leuk vind, een topic met nakomelingen van White Dream
Jeetje wat gaat de tijd hard. Beste knaap geworden. Hij lijkt ook flink aan de maat of niet ? Mooie barokke van mama en dan wat chique er overheen van papa.
Toushie schreef:Jeetje wat gaat de tijd hard. Beste knaap geworden. Hij lijkt ook flink aan de maat of niet ? Mooie barokke van mama en dan wat chique er overheen van papa.Hij zit gok ik rond de 155Ja hij zit redelijk tussen zijn ouders in qua bouw.
kiki1976 schreef:Oh wat is hij mooi donker. Ik hou ook van buffeltjes Zou eens aan AM vragen of ze het leuk vind, een topic met nakomelingen van White DreamJaaa dat lijkt me ook super leuk!