Ik dacht, het word wel tijd om even onze nieuwste aanwinst voor te stellen, eigenlijk is hij al sind dit najaar bij ons dus dat werd tijd

We waren langzaam opzoek naar een dekhengst voor onze welsh a merries, we hebben er inmiddels wel wat lopen en we keken er toch wel naar uit zelf ooit een hengst te hebben, toen we deze zomer hier en daar wat rond vroegen en wat pony's waren wezen kijken kwamen we uiteindelijk uit bij onze Flash! Maar grappig wel om te weten, een jaar daarvoor stonden we bij een dekking en zijden pa en ik al, ik weet niet of ik dit wil hoor

Na goed te hebben ingelezen, geïnformeerd en hengsten houders hebben bezocht vonden we ons wel klaar voor onze eerste hengst
We hadden al wel een een hengst veulen gekocht, hij is nu 2 jaar en staat samen met onze jaarling hengst samen jong te zijn. Maar voor dekken nog te jong eerst lekker spelen en fun hebben en dames gluren

Maargoed terugkomend op onze hengst, via via kwamen we bij iemand terecht die wou minderen en hij had een hengst te koop! Wij kijken, en we waren op slag verliefd, zo knap en mooi! Lief en goed karakter, wel hengst maar dat mag! Er staan 7 merries in de buurt maar hij doet het gewoon allemaal heel netjes met langs ze heen lopen. Voor een eerste hengst dus ideaaal

Penymorfa Flash
Vader: FfermymorlaisBanter
Moeder: PenymorfaVelvet
Geïmporteerd als veulen uit Engeland
5 jaar oud
1.18m
Deklicentie bij de nwpcs en wpcv
Heeft al wat nakomelingen, deze zomer gaan er er een aantal bekijken

Wij zijn wijs met hem en hij zit goed in zijn vel