Hippo Expo Antwerpen 18 & 19 mei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Hippo Expo Antwerpen 18 & 19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-25 11:18

Zijn er meer bokkers die volgende week zaterdag en/of zondag aanwezig zijn op Hippo Expo Antwerpen?

Ik ben zelf beide dagen aanwezig met een stand van Donqui.

https://hippo-expo.be/

Selina

Re: Hippo Expo Antwerpen 18 & 19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 11:44

Wij staan er ook met een stand van Nedlandic.

Ben zelf jarig dat weekend dus ik ga er niet zelf staan. Ben benieuwd hoe het m'n collega's gaat bevallen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:17

Yesss ik/wij zijn er ook bij met een stand beide dagen!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-25 21:45

Ik ben heel benieuwd naar het aantal bezoekers wat gaat komen. Bij bijv EquiDay weet je waar je aan toe bent, nu heb ik echt geen flauw idee. :=

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 21:54

Is dit voor het eerst?

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 21:57

Ik sta er ook met een stand en ben ook erg benieuwd! Minouesmee verwacht geen bezoekersaantal zoals EquiDay want een evenement moet groeien. Ik hoop dat er een mooi aantal bezoekers komt.

Charaz ja dit is de eerste keer dat dit evenement georganiseerd wordt.

Voor degenen die er als bezoeker naartoe willen: vanavond komt er op de Facebook en Insta van Level Up horsemanship magazine een winactie om tickets te winnen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 08:57

Via mijn pagina zijn er ook nog tickets te winnen. Als je zoekt op de webshopnaam op Instagram :)

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 09:15

Ik ben van Belgie, maar ik ga niet. Meestal zijn zulke evenementen in Belgie niet te tippen aan EquiDay ofzo, waar ik wel graag naartoe ga. Ben uiteraard wel benieuwd, maar de naam had beter gekozen kunnen worden ofzo want het spreekt mij niet aan.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-25 16:06

Charaz schreef:
Is dit voor het eerst?

Ja klopt!

AstridJ schreef:
Ik sta er ook met een stand en ben ook erg benieuwd! Minouesmee verwacht geen bezoekersaantal zoals EquiDay want een evenement moet groeien. Ik hoop dat er een mooi aantal bezoekers komt.

Charaz ja dit is de eerste keer dat dit evenement georganiseerd wordt.

Voor degenen die er als bezoeker naartoe willen: vanavond komt er op de Facebook en Insta van Level Up horsemanship magazine een winactie om tickets te winnen.

Nee nee dat verwacht ik ook niet, ik bedoel meer dat ik geen flauw idee heb hoeveel mensen ik kan verwachten... :o
Naja, ergens hoop ik het wel want het heeft een hoop geld gekost. Veel meer als Equiday.

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 17:04

Furst schreef:
Ik ben van Belgie, maar ik ga niet. Meestal zijn zulke evenementen in Belgie niet te tippen aan EquiDay ofzo, waar ik wel graag naartoe ga. Ben uiteraard wel benieuwd, maar de naam had beter gekozen kunnen worden ofzo want het spreekt mij niet aan.

De Hippo Expo heeft wel veel dezelfde standhouders die ook op EquiDay komen, dus qua standhouders is het wel vergelijkbaar. Qua demo's en lezingen ook, er zijn alleen geen shows en grote demo's. Ik denk dat dit het eerste evenement is in België wat enigszins in de buurt komt van EquiDay. Qua naam en uitstraling had het inderdaad iets beter gekund, ben het er mee eens dat het nu te weinig aansprekend is voor de doelgroep :o .

Minouesmee ik las ergens dat Philip een inschatting had gemaakt van 5000 bezoekers, maar dat lijkt me wel heel positief gedacht := Zou wel mooi zijn natuurlijk. We zullen het zien!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 17:34

Getwijfeld maar ik ga niet. Een indoor evenement vind ik gezien het weer dit weekend zonde. Ben wel benieuwd hoe het event ervaren wordt.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 18:18

Gini schreef:
Getwijfeld maar ik ga niet. Een indoor evenement vind ik gezien het weer dit weekend zonde. Ben wel benieuwd hoe het event ervaren wordt.

Het is volgend weekend, maar het kan dan idd ook mooi weer zijn.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-25 20:43

AstridJ schreef:
Minouesmee ik las ergens dat Philip een inschatting had gemaakt van 5000 bezoekers, maar dat lijkt me wel heel positief gedacht := Zou wel mooi zijn natuurlijk. We zullen het zien!

Volgens mij heeft hij dat toen ook in de mail gezegd toen ik informatie kreeg over het evenement.
Laten we hopen dat het er 5000 worden! :D *D

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 10:31

AstridJ schreef:
De Hippo Expo heeft wel veel dezelfde standhouders die ook op EquiDay komen, dus qua standhouders is het wel vergelijkbaar. Qua demo's en lezingen ook, er zijn alleen geen shows en grote demo's. Ik denk dat dit het eerste evenement is in België wat enigszins in de buurt komt van EquiDay. Qua naam en uitstraling had het inderdaad iets beter gekund, ben het er mee eens dat het nu te weinig aansprekend is voor de doelgroep :o . !

Precies. Dat is ook de reden waarom ik niet ga. We hebben al Flanders Horse Expo, daar had gerust iets anders voor bedacht kunnen worden. En Belgen spreken mij sowieso niet echt aan.. Ik vind hier de dingen gewoon veel minder leuk. De bedrijven ook. Ik steun ze zeker wel he, daar niet van. Maar vind EquiDay gewoon gezelliger.

Desalniettemin wil ik iedereen wel heel veel succes wensen die er naar toe gaat of een stand heeft!

emtb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 14:14

Ik ga helaas niet heen maar heb wel veel er over gehoord. Succes iedereen met een stand en veel plezier voor iedereen die heen gaat!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-25 06:16

Wat jammer dat het jullie niet zo aanspreekt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:17

SpikkelFire schreef:
Gini schreef:

Het is volgend weekend, maar het kan dan idd ook mooi weer zijn.

Oeps, ik dacht dat we al een week verder waren. :')

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 19:58

Furst schreef:
AstridJ schreef:
De Hippo Expo heeft wel veel dezelfde standhouders die ook op EquiDay komen, dus qua standhouders is het wel vergelijkbaar. Qua demo's en lezingen ook, er zijn alleen geen shows en grote demo's. Ik denk dat dit het eerste evenement is in België wat enigszins in de buurt komt van EquiDay. Qua naam en uitstraling had het inderdaad iets beter gekund, ben het er mee eens dat het nu te weinig aansprekend is voor de doelgroep :o . !

Precies. Dat is ook de reden waarom ik niet ga. We hebben al Flanders Horse Expo, daar had gerust iets anders voor bedacht kunnen worden. En Belgen spreken mij sowieso niet echt aan.. Ik vind hier de dingen gewoon veel minder leuk. De bedrijven ook. Ik steun ze zeker wel he, daar niet van. Maar vind EquiDay gewoon gezelliger.

Desalniettemin wil ik iedereen wel heel veel succes wensen die er naar toe gaat of een stand heeft!

Maar ik zeg juist dat het vergelijkbaar is met EquiDay ;) Meer dan de helft van de standhouders op Hippo Expo zijn Nederlandse bedrijven. Flanders Horse Expo vind ik niet echt vergelijkbaar. Hippo Expo is veel meer gericht op paardvriendelijkheid en is echt een kennis event. Flanders is vooral show.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 20:04

Yess! Via Instagram kaartjes gewonnen, dus wij zijn er zondag bij dankzij The House of Equitare *\o/*

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 20:45

Jasia schreef:
Yess! Via Instagram kaartjes gewonnen, dus wij zijn er zondag bij dankzij The House of Equitare *\o/*

Graag gedaan en veel plezier :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 22:10

Equiday is voor de gemiddelde Vlaming toch wel een afstand rijden? Dan is het ergens toch wel fijn dat het dichterbij huis ook kan. Allez alleszins voor mij is het bestaan van Equiday geen reden om niet naar dit event te gaan.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 22:54

Ik ga ook, vanuit Midden-Nederland, maar ik heb twee keer twee kaartjes gewonnen. Dus als iemand kaartjes wil; let me know, ik heb er dus twee over! Stuur maar PB!

Weet iemand hoe het met parkeren is? Kan dat goed in de buurt, of is dat een eind lopen?

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 23:02

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 00:45

Je kan als je op tijd ben vlakbij gratis parkeren, en anders op de stadscamoing grenzend aan de expo...normaal kist dat 5 euro..maar als je wat rondkijkt kan je hem rond de expo gratis kwijt..ik zag dat de hippo expo maar in 1 hal blijkbaar plaats vind..dat is niet heel groot..ik weet niet of er in de andere hallen wat te doen is..maar met enkel 1 hal open kan je goed parkeren...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-25 06:07

haha1995 schreef:
Je kan als je op tijd ben vlakbij gratis parkeren, en anders op de stadscamoing grenzend aan de expo...normaal kist dat 5 euro..maar als je wat rondkijkt kan je hem rond de expo gratis kwijt..ik zag dat de hippo expo maar in 1 hal blijkbaar plaats vind..dat is niet heel groot..ik weet niet of er in de andere hallen wat te doen is..maar met enkel 1 hal open kan je goed parkeren...

Het wordt inderdaad in 1 hal gehouden, hal nummer 4 dacht ik.