Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Is dit voor het eerst?
AstridJ schreef:Ik sta er ook met een stand en ben ook erg benieuwd! Minouesmee verwacht geen bezoekersaantal zoals EquiDay want een evenement moet groeien. Ik hoop dat er een mooi aantal bezoekers komt.
Charaz ja dit is de eerste keer dat dit evenement georganiseerd wordt.
Voor degenen die er als bezoeker naartoe willen: vanavond komt er op de Facebook en Insta van Level Up horsemanship magazine een winactie om tickets te winnen.
Furst schreef:Ik ben van Belgie, maar ik ga niet. Meestal zijn zulke evenementen in Belgie niet te tippen aan EquiDay ofzo, waar ik wel graag naartoe ga. Ben uiteraard wel benieuwd, maar de naam had beter gekozen kunnen worden ofzo want het spreekt mij niet aan.
AstridJ schreef:Minouesmee ik las ergens dat Philip een inschatting had gemaakt van 5000 bezoekers, maar dat lijkt me wel heel positief gedachtZou wel mooi zijn natuurlijk. We zullen het zien!
AstridJ schreef:De Hippo Expo heeft wel veel dezelfde standhouders die ook op EquiDay komen, dus qua standhouders is het wel vergelijkbaar. Qua demo's en lezingen ook, er zijn alleen geen shows en grote demo's. Ik denk dat dit het eerste evenement is in België wat enigszins in de buurt komt van EquiDay. Qua naam en uitstraling had het inderdaad iets beter gekund, ben het er mee eens dat het nu te weinig aansprekend is voor de doelgroep. !
Furst schreef:AstridJ schreef:De Hippo Expo heeft wel veel dezelfde standhouders die ook op EquiDay komen, dus qua standhouders is het wel vergelijkbaar. Qua demo's en lezingen ook, er zijn alleen geen shows en grote demo's. Ik denk dat dit het eerste evenement is in België wat enigszins in de buurt komt van EquiDay. Qua naam en uitstraling had het inderdaad iets beter gekund, ben het er mee eens dat het nu te weinig aansprekend is voor de doelgroep. !
Precies. Dat is ook de reden waarom ik niet ga. We hebben al Flanders Horse Expo, daar had gerust iets anders voor bedacht kunnen worden. En Belgen spreken mij sowieso niet echt aan.. Ik vind hier de dingen gewoon veel minder leuk. De bedrijven ook. Ik steun ze zeker wel he, daar niet van. Maar vind EquiDay gewoon gezelliger.
Desalniettemin wil ik iedereen wel heel veel succes wensen die er naar toe gaat of een stand heeft!
haha1995 schreef:Je kan als je op tijd ben vlakbij gratis parkeren, en anders op de stadscamoing grenzend aan de expo...normaal kist dat 5 euro..maar als je wat rondkijkt kan je hem rond de expo gratis kwijt..ik zag dat de hippo expo maar in 1 hal blijkbaar plaats vind..dat is niet heel groot..ik weet niet of er in de andere hallen wat te doen is..maar met enkel 1 hal open kan je goed parkeren...