Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:6k voor een pony van 18 is echt bizar veel geld. Kan het nog zo’n goede leermeester zijn en nog zo braaf, maar ik zou het er echt nooit voor neerleggen
juniper schreef:Hier juist het omgekeerde, mijn nichtje wil door de overstap naar de paarden haar palomino sportpony verkopen. Braaf en bewezen in de sport, maar je moet er wel aan rijden. Echter lukt het ze niet om de juiste koper te vinden.
Padoertje schreef:juniper schreef:Hier juist het omgekeerde, mijn nichtje wil door de overstap naar de paarden haar palomino sportpony verkopen. Braaf en bewezen in de sport, maar je moet er wel aan rijden. Echter lukt het ze niet om de juiste koper te vinden.
Idee om te kijken of ze een geschikt paard kan vinden bij een stal waarop ze de pony kan inruilen/de stal de pony voor haar verkoopt? Dergelijke stallen hebben vaak een groter netwerk en ook meer vanuit het buitenland waar het budget vaak wat hoger ligt.
Pastis schreef:Hoi iedereen,
Ik meld me ook in dit topic. Mijn ruin is helaas onvoorzien op pensioen gezet. Ik heb mijn oog laten vallen op een fijne merrie van 12 jaar. Ze heeft nu nog een veulentje aan de voet, maar zou ze binnen een maand kunnen gaan proberen. Ben echt benieuwd hoe het gaat aanvoelen. Ben niet de dapperste dus ben wat bang dat ik na 1 of 2x proefrijden nog niet genoeg ga weten
Ineke2 schreef:Pastis schreef:Hoi iedereen,
Ik meld me ook in dit topic. Mijn ruin is helaas onvoorzien op pensioen gezet. Ik heb mijn oog laten vallen op een fijne merrie van 12 jaar. Ze heeft nu nog een veulentje aan de voet, maar zou ze binnen een maand kunnen gaan proberen. Ben echt benieuwd hoe het gaat aanvoelen. Ben niet de dapperste dus ben wat bang dat ik na 1 of 2x proefrijden nog niet genoeg ga weten
Ik zou dan bij de 1ste keer kijken een filmpje ( laten ) maken en de 2de keer proefrijden je instructeur meenemen. Je instructeur kent jou en weet wat jij aankan en wat je ongeveer zoekt.
goldenarrow schreef:Het paard waar ik mijn oog op had is zojuist goedgekeurd en mag ik dus nu mijn paard noemen![]()
![]()
Meet Ollie (Bachus Olympus, Bon Ami Z x Wolkentanz II), een 13-jarige ruin van 1.68m. Nooit uitgebracht op wedstrijd, maar loopt thuis op B/L niveau. Super verkeersmak. Echt een lieve sul, en toch enorm werkwillig.
[ [url=m/KELD19.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de foto waar ik verliefd op werd
[ [url=m/AGtEqn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had het eigenlijk al opgegeven met mijn budget en eisen, maar kwam hem laatst toevallig tegen toen ik MP nog maar weer eens opende. Hij heeft eigenlijk maar 1 'maar' en dat is dat hij niet op de trailer kan, hier raakt hij in paniek. Ik heb zelf een B-vrachtwagentje, dus dit hebben we wel nog getest en dat deed hij eigenlijk heel braaf (ondanks dat hij het spannend vond, hij was wel leerbaar). Voor mij dus geen probleem. Alleen jammer dat hij schimmel is, ik wilde er eigenlijk niet nog 1 in die kleur. Van de 15 paarden die we hebben zijn er nu 10 schimmelMaargoed, hij past verder zo perfect dat we daar maar doorheen moeten kijken.