Wiwabalia schreef:Hier ook geslaagd, vanavond na de kliniek doorgereden naar stal. Meet Piroska, oftewel; Pien zoals wij haar omdopen.![]()
![]()
![]()
[ [url=m/vg6qdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuk koppie!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esje01 schreef:Ik heb een vraagje
Zien jullie liever een 3 jarige die braaf het abc kent, maar nog niet onder het zadel is geweest of een 3 jarige die zadelmak is?
Ik twijfel zo
Zien jullie liever een 3 jarige die braaf het abc kent, maar nog niet onder het zadel is geweest of een 3 jarige die zadelmak is?
Ik twijfel zo
Ik twijfel zo
Ik twijfel zo
c_alsemgeest schreef:esje01 schreef:Ik heb een vraagje
Ik twijfel zo
Ligt voor mij heel erg aan het paard.
Jam van mij had wat langer de tijd gekregen. Die was ruim 3 met inrijden en dus nog vrij groen met bijna 4 toen ik hem kocht.
Sommige paarden zijn wat meer af en kan het wat eerder.
Andere zijn wellicht weet wat later.
Mij maakt het zelf niet zo veel uit, wat ik voor mezelf wil.
Helemaal groen en net ohz als ze een goed karakter hebben vind ik prima, maar meer doorgereden ook. Deze die ik nu heb kocht ik bijvoorbeeld met 9. Maar heb in die periode ook veel groene paarden geprobeert.