Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zerena schreef:Wij zitten vlakbij het DFW en ik zie ook echt dat er steeds meer herten vlakbij boerderijen blijven.
Marigold schreef:Zerena schreef:Wij zitten vlakbij het DFW en ik zie ook echt dat er steeds meer herten vlakbij boerderijen blijven.
Dat zijn reeën en die grazen in groepjes in weilanden, is geen uniek beeld in deze tijd van het jaar.
Ik lees bijna alleen maar paranoia over De Wolf.
Alvast invullen ‘hoe het wel zou gaan’ en geen respect voor kennis instellingen die al sinds jaar en dag kennis vergaren over de ecologie.
De twist is dat ik zelf ook niet zou weten wat ik kon doen als ik nu mn ponietje nog had. En te doen heb met die dieren buiten in weitjes, omdat die vanzelfsprekende veiligheid verdwenen is.
Ik denk dat de wolf typisch een soort is die ons laat zien dat we in de natuur leven (begint onder je stoeptegel).
Op meerdere vlakken zie ik de tekenen van het einde aan de groei. Alles komt elkaar tegen, waardoor er conflicten ontstaan tussen belanghebbenden.
Sanet schreef:Maar ook mooi, je moet niet paranoia zijn, maar als je vervolgens niet €30.000 neer telt voor een hek om je land, dan is het maar je eigen schuld, want dan had je maar voorbereid moeten zijn?!
pillow schreef:Eergisteravond liep een wolf op 25 meter voor ons huis langs.
Marigold schreef:Zerena schreef:Wij zitten vlakbij het DFW en ik zie ook echt dat er steeds meer herten vlakbij boerderijen blijven.
Dat zijn reeën en die grazen in groepjes in weilanden, is geen uniek beeld in deze tijd van het jaar.
Ik lees bijna alleen maar paranoia over De Wolf.
Alvast invullen ‘hoe het wel zou gaan’ en geen respect voor kennis instellingen die al sinds jaar en dag kennis vergaren over de ecologie.
De twist is dat ik zelf ook niet zou weten wat ik kon doen als ik nu mn ponietje nog had. En te doen heb met die dieren buiten in weitjes, omdat die vanzelfsprekende veiligheid verdwenen is.
Ik denk dat de wolf typisch een soort is die ons laat zien dat we in de natuur leven (begint onder je stoeptegel).
Op meerdere vlakken zie ik de tekenen van het einde aan de groei. Alles komt elkaar tegen, waardoor er conflicten ontstaan tussen belanghebbenden.
AnnoNiemand schreef:https://www.welingelichtekringen.nl/nat ... -wolf.html
Nog even voor diegene die mijn kampeer angst als roodkapje syndroom afdeed.
Marigold schreef:De twist is dat ik zelf ook niet zou weten wat ik kon doen als ik nu mn ponietje nog had. En te doen heb met die dieren buiten in weitjes, omdat die vanzelfsprekende veiligheid verdwenen is.
AnnoNiemand schreef:https://www.welingelichtekringen.nl/nat ... -wolf.html
Nog even voor diegene die mijn kampeer angst als roodkapje syndroom afdeed.
xxPaige schreef:tienus63 schreef:24 wolven in Gelderland geteld.
Bron FBE (Fauna Beheereenheid) Gelderland
[ [url=m/Kq2p40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een (slechte) 1 april grap… Staat in hun eigen reactie onder het bericht.