Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skessa_ schreef:In het bos of in de buurt van het bos? Rondom de kalmthoutse heide zijn op dit moment nog geen wolven en is er ook prachtig
Mist schreef:Skessa_ schreef:In het bos of in de buurt van het bos? Rondom de kalmthoutse heide zijn op dit moment nog geen wolven en is er ook prachtig
Is 6 mnd geleden wel pony doodgebete en 1 zwaar verwond, of die het gered heeft weet ik niet want toe eigenaren dit deelde op fb zijn ze bedreigd en hebben alles er af gehaald. Er worden in Essen heel regelmatig wolven gezien, vaak 2. Du hou mijn hart vast want is 10 km bij mij vandaan. Toevoeging: 2 van mijn collegas die in Kalmthout wonen en op fiets naar werk gaat zijn ze al tegengekomen, wel inmiddels paar mnd geleden
Mist schreef:Skessa_ schreef:In het bos of in de buurt van het bos? Rondom de kalmthoutse heide zijn op dit moment nog geen wolven en is er ook prachtig
Is 6 mnd geleden wel pony doodgebete en 1 zwaar verwond, of die het gered heeft weet ik niet want toe eigenaren dit deelde op fb zijn ze bedreigd en hebben alles er af gehaald. Er worden in Essen heel regelmatig wolven gezien, vaak 2. Du hou mijn hart vast want is 10 km bij mij vandaan. Toevoeging: 2 van mijn collegas die in Kalmthout wonen en op fiets naar werk gaat zijn ze al tegengekomen, wel inmiddels paar mnd geleden
jolandje schreef:Mist schreef:
door wie bedreigd ?
mysa schreef:En toch denk ik dat we op een gegeven moment worden ingehaald door de feiten. Er worden binnenkort weer welpen geboren, de aantallen worden weer flink uitgebreid. Vanochtend kreeg mijn hond het op zijn heupen, snapte niet waarom. Totdat ik verse wolvensporen in de modder ontdekte. Eindje verderop woont een boer die ik goed ken, vertelde het hem tijdens ons praatje en hij vertelde dat ze vrijwel dagelijks een of meerdere wolven zien.
Mijn buurtgenoten hebben ze ook al regelmatig gespot, zelfs in hun tuin, naaste buurman had er vorig jaar drie in de tuin. Dat gaat denk ik echt conflicten opleveren.
Edit: niet in Drenthe.
Ninx schreef:mysa schreef:En toch denk ik dat we op een gegeven moment worden ingehaald door de feiten. Er worden binnenkort weer welpen geboren, de aantallen worden weer flink uitgebreid. Vanochtend kreeg mijn hond het op zijn heupen, snapte niet waarom. Totdat ik verse wolvensporen in de modder ontdekte. Eindje verderop woont een boer die ik goed ken, vertelde het hem tijdens ons praatje en hij vertelde dat ze vrijwel dagelijks een of meerdere wolven zien.
Mijn buurtgenoten hebben ze ook al regelmatig gespot, zelfs in hun tuin, naaste buurman had er vorig jaar drie in de tuin. Dat gaat denk ik echt conflicten opleveren.
Edit: niet in Drenthe.
Waar zit jij?
Ik zit in de buurt van Garderen, ze lopen bij ons zelfs op de oprit.
Ik maakte me niet heel druk, maar ga toch maar een beetje extra klussen.
DuoPenotti schreef:En er word altijd geschermd met honden doen dit en dat ook.
Ja dat komt voor.
Maar waar waren 10 jaar terug dan de dagelijkse aanvallen in deze grote getale?
SusanH schreef:Volgens Glenn Lelieveld kon het tinkerveulen wat laatst bij Loenen gepakt is niet door wolf gedaan zijn want die laten niet 1 poot liggen. Hopelijk hebben ze dna af laten nemen.