@Foez : Wat grappig dat je zegt niks met Gelders te hebben maar onze paarden wel leuk te vinden, die zijn namelijk best wel heel gelders
Leuk dat je ook mee komt kijken
!
@Freeklee : Ja Rosa is echt geweldig, ze heeft in mijn ogen een prachtige uitstraling en daarnaast is ze ook nog eens ontzettend mensgericht. Ben echt blij dat we haar hebben aangehouden
@Eelmo : Helemaal prima toch ! Dan hebben de zwartjes ook fans !
@Elisa2 : Ja leuk span zo,helaas hou ik zo niet van mennen
Maar goed, die plannen hoeven we pas later concreet te maken, vaak beleren we ze wel in de basis ook voor de wagen dus wie weet
@Shaddy82 : Dank je wel, we hebben inmiddels een leuke kleurencollectie inderdaad
@Siamsmeesje : Haha heerlijk, hopelijk was hij niet te zwaar
Veel leesplezier hier
@Bernoe : Ja ik ben zo dankbaar dat ik toen als enige dat jaar met James R mocht dekken van Ido en we hopen hem op te fokken voor de keuring
Ido en ik geloofden beiden in dit veulen en de combinatie, we gaan zien in de toekomst of hij dat gaat waarmaken.
@Zinzi: Leuk dat je ook weer van de partij bent 
Inmiddels staan halfbroers Onyx en Ralph lekker naast elkaar in de paddock, kunnen ze mooi met elkaar spelen.

Wat een verschil dan met 2 jaar ertussen
En de blondies zijn gekoppeld aan Phoebe en Princessa, wat ook heel mooi gaat

Zelf flink de griep te pakken deze week, dus naast het nodige wat gedaan moet worden op stal daarna snel weer naar huis en onder het dekentje