Aah wat een leuke naam! Of is dat een bijnaam? Haha hoe dan ook, heel mooi paard!
Sellyxx
Geplaatst: 06-09-22 18:49
Mooie foto's, prachtig paard qua bouw en kleur! Toen ik je topic nog niet had aangeklikt en alleen de titel las, zag ik een wandelende ts over de heide voor me, met in haar hand een halstertouw met daaraan een ham-kaas tosti (en een spoor van ketchup achterlatend )
gerlindie
Geplaatst: 06-09-22 18:55
Ik had een haflinger verwacht Iets meer goudgele tostikleur in elk geval
Hahah, dat spoor van ketchup doet t m Hij heet eigenlijk Gavantos, en werd door een kindje Gavantosti genoemd en sindsdien gaat ie als Tosti door het leven Het matcht m ook goed
Toen ik zelf die laatste foto voor t eerst zag dacht ik zelfs dat ie de tak in zn mond had Dat zou namelijk ook een goede optie zijn, maar is inderdaad iets raars op de achtergrond
Leuk paard en mooie foto's en een fantastische naam En de eerste is idd wel heeeeeel mooi! Maar de rest zeker ook.
Equikitt
Geplaatst: 08-09-22 12:06
Wat een prachtig paard! En een heerlijke naam. Ik vind het altijd leuk hoe zo’n bijnaam ontstaat uit een spontane opmerking of woordgrap, en dan vanzelf gewoon blijft hangen. Knappe Tosti