jobamara schreef:Duo penotti, dat is het probleem als de wolf los is vd grond maakt hij geen aarde en krijgt dus geen stroom. Net als een vogel op je stroomdraad.
Frno, super!! Mist ook super, dank je wel.
Alleen we worden er ingeluisd, op Groep wolf is een oproep gedaan om als zogenaamde paardenhouder mee te doen en het onderzoek te verzieken. Ondanks dat Rick van Malssen als zogenaamde deskundige heus de berichten foto's, video's en lijsten met paarden/pony's /veulens/koeien en kalfjes wel voorbij ziet komen. Wil hij de pro wolf aanhang laten geloven dat deze dieren geen prooi zijn. Terwijl er altijd geroepen wordt, "simpel bescherm je dieren". Ik wordt daar zo boos en verdrietig om, ben eerlijk... Hier een aantal opmerkingen van daar, en een bericht aan Rick waar ik nog even over moet denken of ik het verstuur. Haal daar stiekem ook wel eens meldingen vandaan waar een wolf gezien is.
Annemarie ReinVeld, De hippische sector is net zo sneu als de boeren-en jachtsector
Werner Brinkhof Leuk, de enquete ingevuld als zijnde paardenhouder...
Ruud Overes Enquete invullen... , gedaan
Ruud Overis Wat een onzin. Zorg dat de paarden in een kudde leven, en een wolf bedenkt zich wel 10x.
Ik heb overleg gehad met zowel SBB als Wolffencing, en mijn paarden lopen geen enkel risico. En de wolven lopen hier lettterlijk langs de wei.
Mathilde KlaasseTenenkrommend zulke artikelen. Jammer dat zo'n organisatie geen heldere en duidelijke informatie in zo'n artikel zet, waar paardenhouders iets aan hebben.
Xandra Asselbergs, Allemaal de enquête invullen als zijnde paardenhouder!
Angel Rachel Esselman, Ingevuld.
Arjan Kaldenbach, Ingevuld !
Sara Maes, Ingevuld... Kon Belgisch Limburg niet kiezen dus maar gewoon Limburg...
Zou er paniek komen dat ik zeg dat er 5 wolven wonen waarvan de teef drachtig is?
Bauke Hooijsma, Enquête invullen, kan door iedereen!
Bertie Weegerink, Enquête ingevuld.
Herman H. de Jongh, Gedaan
Ton Moes, Odoward Voorhoeve heb ik ingevuld bij de enquete. LOL (maak me meer zorgen om de mens)
Yasmina van Leeuwen, LTO nederland. Zegt alweer genoeg
(Deze post zit ik te denken om naar die Rick te sturen, opstoker dat het is....
Sorry Rick ben blij dat Lto mensen wakker maakt ipv oproepen tot verdoezelen, denk dat je zelf ook de beelden uit andere landen wel ziet, dat paarden echt wel slachtoffer worden van de wolf. Ga daar niet in discussie door aantallen en foto's te plaatsen. Dacht dat jullie graag wilde dat mensen hun omheiningen wolf werend maakte. Daar helpt dit niet bij.)
Yosan Feiken, Ingevuld als zijnde paardenhouder.
Welke groep is dat?
Stuur dat ook naar LTO, No Wolves en zoveel mogelijk tegen groepen. En maak vooral ook screenshots