meeting den helder in het water gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

meeting den helder in het water gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 14:40

...dit keer niet letterlijk, want het was mooi weer. Maar alles ging mis! Huilen
De fjord die we gehuurd hadden voor Marieke_14 zou heel betrouwbaar zijn(ik wist ook niet beter, want zie hem heel vaak met kleine kinderen langs de weg *LOL* ), maar die deed dus echt hartstikke maf. Robin probeerde de hele tijd om te keren en toen dat uiteindelijk lukte vloog hij in galop over de weg terug naar huis. Marieke is maar afgestapt en we hebben besloten om Robin maar terug te brengen, want dit ging echt niet Huilen Marieke zou dan op mijn fiets achter ons aankomen...maar helaas kon ze ons niet meer inhalen.

Mijn zusje en ik zijn weer terug gereden naar het strand, maar toen we daar aankwamen was het al bijna 11 uur. En aangezien we rond tien uur met Cloris hadden afgesproken was die heel begrijpelijk al weg...Ben met mijn zusje nog maar even een stukje over het strand gegaan, maar we hebben Cloris niet meer ingehaald(die zal al wel bijna weer thuis zijn geweest om die tijd *LOL* ) en zijn teruggegaan naar stal. Een klein galopje werd een behoorlijke racepartij; 'ik kan harder' 'nee hoor ik kan harder...' Maar we hadden ze weer snel terug Haha! Toen via de duinen weer naar stal gereden en ondertussen marieke gebeld dat we er weer aankwamen, alleen die had net haar ouders gebeld en die stonden al voor de deur toen we ophingen. Jammer, anders had ze Cheeka nog even in actie kunnen zien en bij ons thuis nog even leuke paardenfoto's kunnen kijken Haha!

Maar we hebben al met Marieke afgesproken dat ze na haar toetsweek en mijn tentamen nog een keer langs komt(en ik nog een keer bij Wietze hè?! Haha! ) en ik denk dat ik Cloris maar een keer ga meeten bij haar op de manege! Dan zijn we in ieder geval niet afhankelijk van een maffe fjord. Ik hoop dat je niet al te lang hebt staan wachten...Verward

En Marieke kom volgende keer maar gewoon met je eigen mafslinger, die kan nooit gekker zijn dan de fjord. Volgens zijn eigenaar deed hij het anders trouwens noooooohooooit....! *LOL*

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:59

Je had hem moeten horen "Nou, hij heeft dus iig z'n beweging voor vandaag gehad" *LOL* De ***-fjord is na afloop als bedankje ook nog even op m'n voet gaan staan

Ik had nog wel willen blijven, maar dan had ik naar huis moeten lopen *LOL*

Had eigenlijk beter gewoon mee kunnen gaan met de fiets, misschien de hond nog mee, en dan wat mooie plaatjes schieten op het strand Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 15:33

Ja inderdaad, maar wist ik veel Verward Ik wist echt niet beter dan dat het een braaf paardje was, ook geschikt voor beginners Haha! Misschien voelde hij dat je kon rijden en begon hij daarom zo te miepen...Verward

Heb je trouwens nog gevraagd of je een deel van je geld terug kon krijgen? Ik vind dat de afspraken(brave pony) niet nagekomen zijn Tong uitsteken

ik hoop wel dat Cloris niet al te lang heeft staan wachten...

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 15:48

Jij kon er ook niks aan doen hoor! Ik neem het je absoluut niet kwalijk *LOL* Kon jij toch ook niet weten, misschien had hij gewoon een gekke bui.
Nee, heb ik niet gevraagd, wou zo snel mogelijk achter jullie aan Tong uitsteken (was toch nog te laat). Moest ook eerst nog een shetlandveulen vangen Tong uitsteken
Ja, dat hoop ik ook Scheve mond

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 16:00

Dat is wel balen... . Maar jullie hebben vast ook nog wel lol gehad? Knipoog

Echt iets voor Mariek, zo'n fjord trouwens Haha!. Maar over de weg op hol slaan lijkt me niet echt alles

volgende keer beter! Lachen

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 16:02

Ik heb dus alleen Marieke en mijn zus gemeet, ik ken der nou natuurlijk nog beter want we zitten pas 14jaar met elkaar opgescheept Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 16:09

Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad(heb gewoon een megafijn buitenrittenpaard dus dat is altijd leuk rijden Party!! Lovers ), maar ik baalde wel van de mislukte meeting...Huilen

Volgende keer beter inderdaad. 3 x is scheepsrecht toch Verward Haha!
(de eerste keer ging het ook al niet door omdat bijna iedereen kreupeele paarden had...Huilen )

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 23:23

Hihi daarom zag ik niemand bij Duinoord Haha! Ik heb even rondgereden bij de afslag en ben toen toch maar aan de weg terug begonnen Knipoog

volgende keer beter? enne je weet waar we staan dus Pling

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 13:36

hihi arme Cloris Lachen

Jammer dat ik niet meekon maar de volgende keer idd beter, dan sta ik ook wat dichterbij Duinoord Lachen