Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:En laat eens expres iets omvallen om te kijken naar de reactie van het paard als je een brave zoekt.
Alleen..... endurance met een tinker ? Op de 1 of andere manier zie ik dat niet helemaal samen gaan ( en dat is niet vervelend bedoelt !!)
Maddoxx schreef:Bedankt voor de tips!
Ze is pssm vrij gelukkig.
Ik ga morgen bij maar een paard kijken, ja. Ik ben over het algemeen op zoek naar een braaf buitenritten paard, liefst een koudbloed.
Kendra schreef:Ik verkoop vaker dan dat ik koop, dus ik lees dit topic met veel interesse.
Wij verkopen altijd eerlijk. 100%. Ik heb dus ook een enorme voorkeur voor eerlijke kopers.
Die zeggen waar ze naar op zoek zijn en ook wat ze graag willen; zelf het paard uit de wei halen, vrij bewegen, poetsen, zadelen, rijden, .....
Ik weet dat er ook andere verkopers zijn, maar ik ga er nog steeds van uit dat de meeste mensen - net als ik - graag een beetje willen verdienen maar ook vooral een goede plek zoeken voor hun paarden.
Misschien misschien moet je om te beginnen maar gewoon eerlijk zijn. Als je een verkoper treft die het niet zo nauw neemt kom je daar snel genoeg achter.