Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal even iets over de pony vertellen die beleerd gaat worden in 2018.

)

Blijven jullie wel allemaal updates posten? 

Na de jonge jaren 2014, 2015 en 2016, werd het eindelijk 2017, het jaar waarin ik voor het eerst op haar rug zou kunnen gaan zitten. Helaas heeft dat moment nooit mogen komen, 24 januari 2017 moest ik haar op de kliniek laten inslapen na een week vechten tegen koliek, zelfs opereren zou geen optie zijn (zie onderschrift).
Ik heb het vermoeden dat er meer mee geklooid is dan mij is gezegd. Absoluut niet qua beleren, maar aan de hand weet ze precies hoe ze zich los moet rukken, en ze leek overtuigd dat mensen/dingen die mensen mee brengen eng/pijnlijk zijn. Dus er viel werkelijk niks met haar te beginnen. En dat terwijl ze van karakter echt brutaal en ondernemend is, dit zie ik ook terug in de kudde. Inmiddels gaan we gelukkig wel vooruit en kan ik haar overal aanraken, poetsen, een rondje mee uit wandelen, en zelfs hoefsmid ging goed (verkoper heeft wel eerlijk gezegd dat dat voorheen alleen met DA verdoving ging ivm slijptol in het verleden).

rocymax schreef:SVRL, wat een prachtig paardje is het zeg, is het een rocky mountain??
kking,wat een schatje zo te zien.![]()
Toydoll, wat een fave foto is de eerste foto zo met je hond, wauw!
Murosh, die van jouw was ook een lief schatje zo, is mooi opgedroogd! En zo al springen!! Wauw!
Odexi, is die van jou een kwpn? Mooi!!
Caily, wat een verhaal zeg. Echt triest van Lola, deed me meteen denken aan onze Luffy, onze 3 jarige appaloosa die we ook verloren zijn aan koliek![]()
Gelukkig heb je Candy kunnen kopen en ook nog volgend jaar een veulentje erbij! Super!

super trots 

-
Ieder zijn mening maar ik denk echt; jong geleerd is oud gedaan. Ze worden er zo braaf en makkelijk van als je op jonge leeftijd al wat oefent.