Ik ken meer mensen hoor met zo'n gevoel. Mn een kennis van mij die bizar goed is met paarden die met zichzelf in de knoop zitten en probleemgedrag vertonen. Zij weet ze allemaal om te turnen in blije tevreden paarden die niet meer denken aan het uithalen van bok/steiger en wegren acties. Maar dan vind ze het niet zo leuk meer dus bij haar komen en gaan de paarden relatief vlot. En wat is daar mis mee? Ze levert enorm fijne paarden dan weer af waar de volgende eigenaar (die eerlijk is eerlijk wel handig moet zijn om dat goede gedrag vast te houden..) enorm veel lol mee heeft. Het paard is enorm geholpen want weer in balans. En zij kan een volgend draakje op de rit krijgen waar ze enorm veel voldoening uit haalt.
En eerlijk is eerlijk, voor een brave krijg je meer geld dan voor een draak dus krijgt ze er dan ook een paar extra centen voor (tov aankoop, niet je stalgeld meerekenen, dan heb je 0 winst) die ze dan weer in de volgende draak steekt.
Het is alleen wel voor veel mensen tegen hun ideaalbeeld, immers veel mensen kopen 1 paard en willen daar altijd mee samen blijven (niet dat dan altijd lukt maar goed). Ik weet dat er ook wel eens commentaar op is. De vraag is of je je daar nu zo vreselijk veel van aan moet trekken. Zolang je een goede nieuwe eigenaar zoekt is het juist prima! Dan wordt zo'n dier ook weer echt gewaardeerd immers!
Laatst bijgewerkt door troi op 01-12-20 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt