Voor Azie: de duosulkykoers met bokkers!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Voor Azie: de duosulkykoers met bokkers!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 23:51

Hier dan mijn foto's van het grote evenement Tong uitsteken Er waren voor Azie 8 plaatsen voor op een duosulky geveild hier op bokt, en vandaag werd de koers verreden. Een groot succes, vonden wij Haha! Allemaal super geregeld door Ronald1982.
Helaas deed 1 paard niet mee, maar dat is allemaal goed opgelost. Er deden dus 7 paarden mee.

De eerste duosulky die we spotten: Barry te Pas met Opale Vivant na het voorwerk op weg naar het stalterrein. Hier zou mooneyes bij op komen te zitten.
Afbeelding

Natuurlijk moesten we dat paard even van dichtbij zien Schijnheilig Mooneyes op de foto met Opale Vivant.
Afbeelding

Toen nog eentje tijdens het voorwerk, Mardi Dijkhoeve en Willem Steur, de naam van de bokker op de sulky weet ik niet meer Bloos! (vonne?)
Afbeelding

OP weg naar het defile> Nevele W en Tom Kooyman, de bokker??? (dimmelim?)
Afbeelding

En gelijk daar achteraan: Pegasus Dragon en Paula Bakker. Geen bokker op de sulky, maar de moeder van eentje: namelijk Peetje.
Afbeelding

Mardi Dijkhoeve kwam weer voorbij...
Afbeelding

net als de moeder van Peetje:
Afbeelding

Mooneyes en Barry te pas met Opale Vivant
Afbeelding

Raise the Wind met Jeroen Engwerda en een bokker: maar wie?Afbeelding

Close-up van de moeder van Peetje :p
Afbeelding

Een iets beter herkenbare bokker, met Jos van Koolwijk en voor de sulky Marianne Dragon
Afbeelding

Alle paarden op weg naar de start...
Afbeelding

Na 1 ronde.
Afbeelding

En de finish! Jawel, het is Karin die wint met Geertje de Leeuw, paard voor de sulky is Revel Rapid. (vond het erg grappig dat ze allebei hun hand in de lucht hadden Haha! )
Afbeelding

Ondertussen kwam de moeder van Peetje nog even langs rijden
Afbeelding

De winnaars op weg naar de huldiging, Karin stuurt Knipoog
Afbeelding

We moesten de vriend van Karin nog wel de winnaarsring in sturen, kon hij dr gelijk feliciteren Schijnheilig
Afbeelding

De ereronde!
Afbeelding

Terug op stal, uitgespannen en nog even wassen. UIteraard met bloemetjes (die het paard wel erg lekker leken) op de foto. Vlak hierna werd Karin zelfs nog geinterviewd. (iedereen dus de krant in de gaten houden!!)
Afbeelding

Op het stalterrein kwamen we nog een bokker tegen, vonne toch?
Afbeelding

En Karin mocht na al dat harde werk ook nog even hardlopen naast Revel Rapid, uitstappen was bijna uitrennen Haha!
Afbeelding

En dat waren ze weer! Ik vond het erg gezellig en fijn dat er weer wat meer bokkers zijn die nu wat van de drafsport hebben meegekregen. Ik hoop dat ze er wat contacten aan over gehouden hebben, en nog eens terug komen op de baan!! OK dan!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:59

Leuke foto's! Lijkt me super gaaf om eens mee te maken!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:01

Goed Hoor Ka!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:08

Ohh wat gaaf zeg!! Gefeliciteerd Karin! Haha!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:15

Gaaf zeg!! Hoop dat ze het leuk vonden (vast wel! Haha!)

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:19

Mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:21

Hihi, ik ben net mijn eigen verslag aan het schrijven (en drastisch aan het inkorten, want het is wel heel lang aan het worden Haha!) en nu zijn er al foto's... *LOL*

Dat pak was toch nog best een beetje te groot he... Nagelbijten / Gniffelen (mannenpak). Maar wat was het ont-zet-tend gaaf... Cool

Zie ons daar eens breed lachend op die sulky zitten richting huldiging... Haha!

Ik vond het echt een super ervaring, heb nog zeker een uur na de koers met adrenaline in mijn knietjes rondgelopen (Revel Rapid trouwens ook, die was haast niet te houden met uitstappen) en ik zit nog na te genieten. Cool

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:22

Leuke foto's Wendy! Kan ik eindelijk eens even rustig kijken zonder heen en weer te rennen over het drafcentrum, haha Haha! Dankje wendy!

Hoop dat iedereen een fantastiche ervaring rijker is en het erg leuk heeft gehad! Had helaas na de koers niet de tijd om nog even gezellig met iedereen een praatje te maken. Heb het allemaal met veel plezier georganiseerd. Vooral door de positieve reacties van jullie! Top bokkertjes! OK dan!

Morgen krijgen alle deelnemers nog een mailtje van me over de foto's Cheese!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:30

super foto's

super dag:D

ik zie die twee handjes:d he karin wat riep je ten je ons voorbij crosste, jullie waren vrolijk:d echt spontaat:D super was dat:D om te zien hoe ene van achter voor bij gaat, maar voorbij de finish was natuurlijk beter voor geweest als opale net had gewonnen Knipoog gefeliciteerd!!

leuke foto's wendy!! super!

trouwens ik heb video beelden en daar worden weer fotoshoots van gemaakt, en klein filmpjes, die krijg ik mischien wel op bokt, de hele koers staat er op, inclusief het stuk ervoor voor de start. ik hoop dat ik die maandag heb:D

ik had een pak wat nog perfect paste, met mijn dikke jas, was nog een hele klus zon pak aan trekken, overal, haha, ik deed me schoenen maar even los:d Haha! toen kreeg ik hem aan.
Laatst bijgewerkt door mooneyes op 23-01-05 00:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:35

Wauw gave foto's! Gefelicteerd Karin!
Lijkt me een super gave ervaring!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:42

wie kon er goed zien wat er precies gebeurde, toen een paard krap tussen 2 andere dravers kwam te zitten?

gellukkig liep het goed af, zonder te veel schade.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:45

Wij reden vlak na de start rechtsachter en het zag er idd een beetje link uit. Ik hoorde ook allemaal mensen roepen maar ik was te veel met mijn 'eigen' paard bezig om te zien wat er nou exact gebeurde (Geertje vond mij tijdens de eerste 500 meter ook wat stilletjes en daarna kwam ik wel los Haha!). Het ging idd gelukkig allemaal goed.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:55

ik was aardig stil, tijdens de koers ervoor vroeg ik wel dingen, ik wou eigenlijk niet storen, tijdens de koers:S ik ben veel te verlegen om nog te gaan roepen. Scheve mond maar het was echt super:D. OK dan!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:59

Hihi, in mijn geval was het vooral Geertje die bleef praten en dingen uitlegde. En toen we eenmaal aan het winnen waren, was er ook geen houden meer aan! *LOL*

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 01:02

neej inderdaad, ik hoorde jullie gewoon voorbij komen, door gejuich:D

prachitg zo enthousiast:D. waar reden jullie achter mij de rit, ik heb echt alle kanten opgekeken hoe het eruit ziet:D zie je ahcter je zon paard lopen naast je, en voor natuurlijk. en voor de start geven ze ineenkeer gas, bij de auto ook. en natuurlijk bij de finish, ook gigantisch.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 02:32

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 02:37

Hey wat gaaf zeg !

Leuk dat jullie hebben gewonnen !
Dat uitstappen is leuk hé, werd je niet half meegesleurd ?

Ik heb weleens geholpen op Duindigt en Alkmaar, dat stappen vond ik altijd het leukste Haha!
Ik heb een keer met mijn opa op een duo sulky gereden bij een vriend van hem in Lijnden. Oh men wat heb ik in mijn broek gesch*ten Haha!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 02:41

Leuke foto's, Wendy! Ik vond het helemaal top dat je wat foto's wilde maken, want ik was veel te zenuwachtig. Nog erger dan toen ik zelf aan de koers meedeed!! Hahaha Haha!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 10:02

leuke foto's zeg!
was echt super dagje.
ik heb niet zoveel foto's want ik dacht dalijk schrikken ze inneens van m'n flits Bloos!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:06

Ziet er super geslaagd uit!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:11

Leuke foto's.

Gefeliciteerd Karin Haha!.

Ziet er uit als echt een geweldig leuke ervaring Lachen.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:13

leuke foto's joh *LOL*
ziet er allmaal gezellig uit

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:14

Weer zo' succesverhaal Schijnheilig
en Karin weer in de krant...
het houdt niet op met jou he Karin?
Wel gaaf hoor!! Leuk ook die foto's.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:16

Hihi, wat ik in het andere topic al zei: ik had gewoon een super paard en een super pikeur getroffen! Cool

Maar het was idd een geweldige ervaring, ben ook heel benieuwd naar de verslagen van de anderen!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:41

Ontzettend gave foto's en karin gefeliciteerd, wat een eigen draver al niet met je kan doen Knipoog