Helaas deed 1 paard niet mee, maar dat is allemaal goed opgelost. Er deden dus 7 paarden mee.
De eerste duosulky die we spotten: Barry te Pas met Opale Vivant na het voorwerk op weg naar het stalterrein. Hier zou mooneyes bij op komen te zitten.

Natuurlijk moesten we dat paard even van dichtbij zien

Toen nog eentje tijdens het voorwerk, Mardi Dijkhoeve en Willem Steur, de naam van de bokker op de sulky weet ik niet meer

OP weg naar het defile> Nevele W en Tom Kooyman, de bokker??? (dimmelim?)

En gelijk daar achteraan: Pegasus Dragon en Paula Bakker. Geen bokker op de sulky, maar de moeder van eentje: namelijk Peetje.

Mardi Dijkhoeve kwam weer voorbij...

net als de moeder van Peetje:

Mooneyes en Barry te pas met Opale Vivant

Raise the Wind met Jeroen Engwerda en een bokker: maar wie?

Close-up van de moeder van Peetje :p

Een iets beter herkenbare bokker, met Jos van Koolwijk en voor de sulky Marianne Dragon

Alle paarden op weg naar de start...

Na 1 ronde.

En de finish! Jawel, het is Karin die wint met Geertje de Leeuw, paard voor de sulky is Revel Rapid. (vond het erg grappig dat ze allebei hun hand in de lucht hadden

Ondertussen kwam de moeder van Peetje nog even langs rijden

De winnaars op weg naar de huldiging, Karin stuurt

We moesten de vriend van Karin nog wel de winnaarsring in sturen, kon hij dr gelijk feliciteren

De ereronde!

Terug op stal, uitgespannen en nog even wassen. UIteraard met bloemetjes (die het paard wel erg lekker leken) op de foto. Vlak hierna werd Karin zelfs nog geinterviewd. (iedereen dus de krant in de gaten houden!!)

Op het stalterrein kwamen we nog een bokker tegen, vonne toch?

En Karin mocht na al dat harde werk ook nog even hardlopen naast Revel Rapid, uitstappen was bijna uitrennen

En dat waren ze weer! Ik vond het erg gezellig en fijn dat er weer wat meer bokkers zijn die nu wat van de drafsport hebben meegekregen. Ik hoop dat ze er wat contacten aan over gehouden hebben, en nog eens terug komen op de baan!!