Verder was het zeer geslaagd en liepen er veel goede en mooie hengsten bij, natuurlijk heb ik een paar favorieten! Maar hier de foto's;Jammergenoeg was het nog slecht weer toen wij smorgens aankwamen, daarom heb ik weinig mooie foto's van de ponyhengsten kunnen maken. Er waren trouwens ook niet veel ponyhengsten. Verder was het heel donker om binnen foto's te maken, maar heb er eentje twee op de foto, die ik tevens beide erg leuk vond

Dit is Kyran, de enige ponyhengst die onder het zadel voorgesteld werd, vond het een leuke hengst, dit is een Krimh x Beau Dinamique.
Deze kwam ik in de hal tegen, volgens mij was dit Veenstra's Vincent (Vita Nova's Celesto x Valentino), erg leuk dier om te zien, had veel uitstraling van een Welshpony, kon leuk bewegen.
[img]http://members.home.nl/t.wiertsema/Veenstra's%20Vincent.JPG[/img]
Nu de paarden, zaten erg veel leuke dieren bij, heb er een paar op de foto gezet, ik zet niet alle afstammelingen erbij, omdat dit een beetje veel tijd kost, als je van een hengst de afstamming wil weten, moet je dit maar even hieronder plaatsen, dan zal ik zijn gegevens er onder zetten, want ik weet het wel.
Deze heet Boxing Day
Cantos x Royal Bravour
Dees vond ik zelf heel mooi van kleur, echt zo'n blauwschimmel, verder ook een erg aansprekend paard om te zien, dit is een Casco x Julio Marinir xx
Contango x Jazz
Dream of love x Corleone
Deze vond ik zelf ook erg gaaf, heel mooi getekend en erg aansprekend om te zien, dit is een Ed King Hill x Santo Amigo, de andere bonte die er rond liep (jammergenoeg geen foto's van) was ook een leuk dier.
Deze had erg leuke aftekeningen op het hoofd, ook een erg talentvol paard, veel beweging, dit is een Future x Peter Pan.
Deze sprak me ook erg aan, een bruinschimmel met een vreselijk mooi koppie, erg leuk dier, in de stal ook heel rustig, dit is een Hold up Premier x Goodtimes.
Indoctro x Ahorn
Lando x Jus de Pommes
Deze heet Lucky Lord
Een paar onbekenden voor mij;
Dit is volgens mij een Quasimodo x Magna
Royal Dance x Saros
Dit waren de foto's, heb je nog vragen over bepaalde hengsten, kan ik best even kijken of ik nog wat weet, het waren wel veel hengsten om allemaal te onthouden
Heb trouwens wel veel afstammelingen bij de paarden gezet.Gr. Melina

. Die bonte is wel erg gaaf, zeg!
Wat een lekkere paardjes lopen daar tussen