Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paintje schreef:Daar werden diverse instanties gebeld. De politie en een dierenarts wilden echter niet komen en de dierenambulance was niet berekend op een veulen.
mazzeltje schreef:wat is DAT nou toch weer....het moet ook niet gekker worden, en de politie en (vooral) de dierenarts wilden niet komen?? Lekkere dierenarts zeg, daar heb je wat aan!!!
Citaat:Britty"][quote="mazzeltje schreef:wat is DAT nou toch weer....het moet ook niet gekker worden, en de politie en (vooral) de dierenarts wilden niet komen?? Lekkere dierenarts zeg, daar heb je wat aan!!!
Ik ben het er ook absoluut niet mee eens, dat wil ik voorop stellen... Maar er is een soort regel dat dierenartsen geen dier behandelen zonder toestemming van de eigenaar. Die was in dit geval onvindbaar. Waarschijnlijk heeft het met zoiets te maken.
Citaat:Je vraagt je af wanneer je de eerste bejaarde gaat tegenkomen, gebonden aan een boom net voor de vakantie, en of de instanties dan ook zo laks zijn.
Jenna schreef:Tjonge ik vind het toch wel schandalig dat de dierenarts niet wilde komen en dat de dierenambulance er niet op berekend was.
Ik ging er eigelijk altijd vanuit dat elke dierenambulance ook een trailer had. In Den Haag is dat in elk geval wel zo.
Noureyev schreef:Dit is echt DIEPtriest.
Niet te geloven wat mensen doen met dieren.
![]()
![]()
ECHT BELANCHELIJK
![]()
![]()
![]()
Waar haal je het smerige lef vandaan om een veulentje te dumpen.
Wat nog ziek is ook.
Verdomme houdt het nou nooit op.![]()
Hoe kan je zo'n hulpeloos beessie nou dumpen.![]()
Je kan hem toch helpen.
Gelukkig hebben mensen hem gevonden en komt hij goed terecht.
Bij een leuk gezinnetje die hem alles van de wereld gunnen.
Zouden die mensen hetzelfde doen met hun eigen kinderen doen ?
Nu alleen nog hopen dat hij gepakt wordt, een VETTE boete krijgt en dat al zijn andere dieren worden weggehaald.
Wat hij is ze totaal niet waard.
Britty schreef:Onze buren vonden ooit eens een hond langs de kant van de weg met een behoorlijke wond aan zijn pootje. Die gingen er ook mee naar een dierenarts, maar toen moest echt eerst de eigenaar opgezocht worden.
Zoals ik al zei: ik ben het er ABSOLUUT NIET mee eens, ik vind het ook niet kunnen.