Het was de hele avond al erg onrustig op de noord-west Veluwe veel vechtpartijtjes en opstootjes.
Op een gegeven moment moest ik naar Ermelo waar het ook mis was, een grote vechtpartij op straat.
Ter plaatse was idd een aardige groep mensen op straat aan het knokken, incl honkbalknuppels en stokken.
We hebben ze uit elkaar gehaald en een man die met een knuppel bleef zwaaien werd aangehouden, geboeid en achter in de bus gestopt.
Één van de andere partij wilde hem daar weer uit halen om hem alsnog een pak slaag tegeven en begon tegen de deuren van de bus te trappen.
Ik waarschuwde hem weg te gaan bij de bus omdat ik anders de hond zou inzetten.
Het was Kira´s 4e inzet die avond, ze was erg opgefokt en ging aardig te keer.
De man luisterde niet en ik gaf Kira het comanndo de man te grijpen.
Ik had echter niet gezien dat een vriend van hem schuin achter me stond en deze gaf me een zet op het moment dat Kira aan viel.
Ik viel dus "in" Kira en deze had me vol in m´n arm te pakken.
Gelukkig liet ze ook meteen weer los omdat ze wel in de gaten had dat ze verkeerde had.
Maar het leed was al geschied m´n linkeronderarm lag open en is ook nog aardig gekneusd.
Het bleef daar erg hectisch dus kon ik ook nog niet direct weg.
Daarna dus maar weer naar het ziekenhuis waar ze alles met hechtpleisters weer wat hebben opgelapt, gewoon hechten mag niet met een hondenbeet ivm ontstekingen.
Ook nog 2 spuiten gehad en een doos vol pillen meegekregen, dus ik ben voorlopig weer onder de pannen