Ook de andere hondengeleiders van de noord-west Veluwe zijn alle 4 met vakantie dus maak ik nogal veel uren.
Gisteravond was ik pas om 00:30 thuis en vanochtend moest ik om 7:00 weer beginnen

Net toen ik om 14:30 weeer naar huis reed kwam er een melding van een grote aanrijding op de A28 met meerdere gewonden.
Ik dus weer gekeerd en naar de A28, daar was het 1 grote ravage.
Al met al heb ik daar uren in de volle zon, zonder schaduw of windje, staan werken.
Kira had ik al uit de auto gehaald en aan een hectometerpaaltje vast gebonden in de schaduw van de auto en met een grote bak water ernaast.
Op een gegeven moment werd ik niet zo lekker en ging even bij de brandweerauto zitten, daarna weet ik niets meer en kwam ik bij in het ziekenhuis aan het infuus, in m´n blootje en onder natte lakens.
Ik eerst helemaal in paniek, waar ben ik, hond weg, wapens weg, kleren weg.......
Bleek dat ik een hittestuwing/zonnesteek had.
Ik was onderuit gegaan en de brandweer heeft me op dekens gelegd en natgespoten tot de ambulance er was om me naar het ziekenhuis te brengen.
Na een uur koelen en 3 zakken vocht kwam ik weer bij.
Kira was een ander probleem, ik had haar afgelegd en gezegd dat ze moest blijven.
Toen ze de brandweer en ambulance personeel met me bezig zag was ze al aardig over de rooie gegaan en kon er niemand meer bij haar komen.
Uiteindelijk hebben ze een collega hondengeleider die op vakantie was gebeld en die heeft haar opgehaald (met behulp van een bijtmouw

In het ziekenhuis hadden ze wat problemen om van mij Alberts telefoonnummer te krijgen, ik bleef maar roepen om de hond en m´n wapens

Nu gaat het alweer een stuk beter, ik ben alleen nog een beetje moe en voel me wat slapjes.
Ik moet veel drinken, uit de zon blijven en rusten.
[edit:BartVB]Titel[/edit]