Gisteren zijn we dus om kwart voor 1 vertrokken. We moesten helemaal naar Zeeland, tegen Belgie aan, dus het was ongeveer 1 uur en 3 kwartier rijden. Lekker met de ramen open, want het was heerlijk weer. Totdat we vlakbij Terneuzen waren, toen was het ineens bewolkt! Maar al snel, toen we aankwamen kwam het zonnetje weer tevoorschijn. Al snel werden we door de (oude) eigenaars begroet. Snel liepen we naar binnen, en ja hoor, daar stond hij: onze lieve Karnat! (nu wisten we al in welke boxs hij stond, dus dat scheelde heel veel

Ik hoefde eigenlijk niks te doen en huppa, daar ging hij! Ik zal er wel raar op gezeten hebben, want ik zat de hele tijd verbaast te kijken! Ik wou hem ook op een of andere manier op de hoefslag krijgen, maar toen liep hij schouderbinnenwaarts, zo verbaast was ik

Hij reageert zo goed, zo makkelijk.. het is zo anders dan de manege paarden bij ons op de manege.. Op een gegeven moment gaf ik hem dus lange teugel.. maar ik stond elke keer ff stil bij het hek, om te praten.. op een gegeven moment stopte hij daar zelf.. oke, hij gaat een loopje nemen met mij! Dus ik snel been eraan, en zoef.. hij liep bij mij ineens lekker voorwaarts (Don't mess with Daantje!)! Ik vond het daarna wel allemaal goed zo en ben ik afgestapt. Hij had weer goed gelopen voor vandaag. We hebben het buiten neergezet en de aanstaande eigenaar heeft hem toen nog geborsteld. Karnat was het toen het een beetje zat en zat een beetje te mieren. Toen hij eenmaal lekker schoon was hebben we hem weer in zijn stal gezet. Naderhand kregen we weer een drankje en een hapje, en toen zijn we half 6 weer richting Rotterdam gereden. Af en toe een kleine file, maar om half 8 was ik al afgezet, dus maar bij elkaar een kwatiertje vertraging.
Ik had het erg naar mijn zin, en zie er erg naar uit om Karnat te verzorgen en met hem te werken. Hij is zeer voorwaarts en wil graag voor je werken. Wel moet je met rijden consequent zijn anders gaat hij zijn eigen weg..
Ben echt helemaal verliefd op hem

Hij is zo lief!
Foto's volgen snel!
Groetjes
Danielle