. Buiten werd hij opgezadeld en eerst ging de eigenaar op hem rijden. Daarna hebben wij ook op hem gereden (je moet wel zijn knopjes weten zeg). Wat een lieverd, hij kijkt een beetje om hem heen maar schrikt nergens van! Ik ging een stukje draven, jeetje wat veerde hij hoog op
. Zijn gangen waren mooi! In draf, die stappen die hij nam, net alsof hij aan het zweven was! Hij is een beetje druk met opzadelen, maar zodra hij zijn hoofdstel in heeft is hij rust zelfde. Echt raar, maar dan is hij zo stil en kijkt dan aandachtig om hem heen! Een kroelpaardje is het niet, maar dat ga ik echt van hem maken
. Al snel waren we allemaal helemaal weg van hem (we waren met z'n 3-en) en al snel was de beslissing gemaakt: we nemen hem! Waar hij komt te staan hebben ze ook een buitenbak, dus daar zal hij geen moeite mee hebben. Begin mei komt hij naar ons toe! Ik kan niet wachten. Omdat ik er zo bij betrokken wordt, lijkt het net alsof het ook mijn paardje is! Laat ik hem maar eens aan jullie voorstellen, want jullie zullen vaker wat van hem horen / zien!
Naam: Karnat
Leeftijd: 10 jaar (in mei 11)
Sekse: Ruin
Hij heeft trouwens een bekende vader: Rex Magna

Het is een klein plaatje, maar meer foto's volgen snel, want we gaan natuurlijk weer snel naar hem kijken!

op dat paardje 
. Ze is M2 dressuur en kan leuk springen. Wel een pittig karakter (papa was tenslotte niet voor nix een Engelse volbloed), maar wel een echte werker. Veel plezier ermee!