Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:10

Gaan we binnenkort rente betalen over ons geld? De rente die je krijgt is momenteel zo laag en wordt alsmaar lager... Nu 0,03%

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:54

Memories schreef:
Steeph schreef:
Hoe kan het dat geuren niet aan mij blijven 'plakken'?
Ik kan me douchen met uitbundig ruikende zeep/gels maar tegen de tijd dat ik droog ben, ruik je er niks meer van. Parfum even zo, dat duurt maximaal een paar uurtjes (3 a 4). Het is niet omdat ik dan gewend raak aan de geur, mijn vriend ruikt ze namelijk ook niet -O-

Zweet je veel? En heb je dit altijd al gehad? Ik heb zelf dat ik met spullen van voornamelijk de Lush en Rituals nog wel wat langer een geurtje blijf ruiken maar voor de rest ook eigenlijk niet.
Heb je wel eens verschillende parfums geprobeerd, ook echt de zwaar ruikende? Van die lichte eau de toilettes en fruitige/frisse/zomerse luchtjes blijven bij mij ook nooit hangen.

Ik zou niet zeggen dat ik overmatig zweet (en al helemaal niet op mijn polsen :') ) of ik het altijd al heb gehad durf ik niet te zeggen.
Ik heb het geprobeerd met Lush, Rituals en op dit moment gebruik ik Khan Al Saboun. Verschillende deo merken (op dit moment Odorex) blijven ook niet hangen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:15

xSCWx schreef:
Gaan we binnenkort rente betalen over ons geld? De rente die je krijgt is momenteel zo laag en wordt alsmaar lager... Nu 0,03%

Ik las laatst dat banken niet van plan zijn om lager te gaan, de komende tijd.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:17

Ik was zelf eigenlijk overtuigd dat mensen met veel lichaamsbeharing het warmer zouden hebben.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:18

xSCWx schreef:

Ik denk dat mensen dan hun geld van de bank gaan halen. En dat willen ze ook niet neem ik aan. :=

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:27

Meliaforever schreef:
xSCWx schreef:

Ik denk dat mensen dan hun geld van de bank gaan halen. En dat willen ze ook niet neem ik aan. :=

Inderdaad, er is veel minder contant geld dan er giraal geld is. Dan heb je dus een probleem als iedereen z’n geld contant ophaalt.
Denk maar aan die scene in Mary Poppins :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:34

Ik heb twee tot drie keer per dag sinds mijn vakantie echt flinke niestbuien, wordt er zelfs een beetje ontegoei van. Ik weet zelfs bijna niet of het wel hooikoorts is.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:38

sureido schreef:
Ik heb twee tot drie keer per dag sinds mijn vakantie echt flinke niestbuien, wordt er zelfs een beetje ontegoei van. Ik weet zelfs bijna niet of het wel hooikoorts is.

Oh ik ken het , ben me nu ook helemaal kapot aan t niezen. Wel heb ik veel allergiën ( zelfs voor paarden, ja echt :j )
Maar.. ik moet ook veel niezen met temperatuurswisselingen. Hele gevoelige neus :') als ik bijv van een koude ruimte (bijv vriezer op werk) naar een warmere ruimte ga krijg ik ook al niesbuien

Morrie

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:46

Onderwerp: Dingen die je je afvraagt deel 2!

sureido schreef:
heb ik ook al een paar weken last van, puur allergie voor iets, maar waarvoor???? Zit nu ook alweer met een berg zakdoeken op m'n bureau te niezen en te snotteren

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:46

Ik heb op dit moment erg veel hooikoorts. Dus kan heel goed. Komt omdat sommige planten nu nog wat stuifmeel afgooien na de droogte.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:08

Ah oké, het is in Frankrijk begonnen en wordt alleen maar erger, als ik wakker word ben ik gewoon niet te stoppen en er komt toch een berg uit telkens, als ik geen zakdoek bij de hand heb is het serieuze paniek. Het begint zelfs pijn te doen :( en nu zit mijn neus dicht. Wil toch echt dat dit stopt want heb het zo als nu nog niet gehad.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:44

Hoe kom ik van spyware op Firefox af, als ik Firefox niet kan openen zonder dat die spyware er op komt? (of wat het ook maar mag zijn, ik heb er met Chrome geen last van en het staat niet in mijn bestanden)

Spyware vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord, nou dikke banketstaaf drie bier, die krijg je niet.
Maar pagina reageert verder nergens op. Er komt een irritante computerstem voor die iets zegt en er staat dat ik een bepaald telefoonnummer moet bellen :+ Nederlands trouwens... :\

Maar ik gebruik liever Firefox :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:46

Meliaforever schreef:
xSCWx schreef:

Nouja, ik wil niet zoveel geld in huis hebben liggen hoor, als er dan wordt ingebroken ben je letterlijk alles kwijt. Dan zou ik het liever op de bank laten staan, ook al zou ik er voor moeten betalen... Maar ik dacht al dat de rente niet lager zou gaan dan 0,1%. Ik denk dat we over een tijdje op 0,00000001% rente zitten als het zo doorgaat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 00:26

Maar je betaald toch al voor je geld op de bank? Maandelijks betaal je daar voor, in mijn geval flink meer dan wat ik aan rente krijg :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 00:32

Ja maar das voor je pas, het gebruik vd rekeningen en evt je bankafschriften.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 00:34

Ja maar zonder pas/ gebruik van de rekeningen heb je er toch niks aan? :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 01:01

Shanna schreef:

Gaat in dit geval over een spaarrekening gok ik? Daar stort je alleen geld bij. En haal je het er alleen af bij grote aankopen zoals een auto of huis. Daar heb je geen pas voor nodig.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 08:10

iirrssjjee schreef:
Shanna schreef:

Gaat in dit geval over een spaarrekening gok ik? Daar stort je alleen geld bij. En haal je het er alleen af bij grote aankopen zoals een auto of huis. Daar heb je geen pas voor nodig.

En hoe wilde je geld erbik storten zonder pas?? :')

Bij een huis gaat het anders hoor...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 08:11

Afbeelding

Is dit van één mug? Echt megaveel... :/

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 08:30

Janine1990 schreef:
iirrssjjee schreef:

En hoe wilde je geld erbik storten zonder pas?? :')

Bij een huis gaat het anders hoor...

Ik heb mijn pas niet nodig om mijn geld op mn spaarrekening te zetten? Gaat gewoon iedere maand automatisch, online.

En waarom gaat het anders bij een huis? Ik heb 2 jaar geleden er eentje gekocht namelijk en heb gewoon geld van mijn spaarrekening gebruikt voor de koop....

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 10:21

Janine1990 schreef:
[ [url=m/0qhPKO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij of iemand anders in huis jezelf open gehaald of is je hond loops geworden? Dit kan echt niet van een mug zijn hoor.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 10:33

Lijkt idd wel loopsheid...

Of is het vliegenstront? Maar dan niet van 1 nacht....

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:36

Janine1990 schreef:
[ [url=m/0qhPKO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een mug drinkt niet zoveel; 5 microliter maar (een druppel is ongeveer 50 microliter) dus 10x zo groot.
Lijkt me meer van wat anders, alsof iemand met een bloedneus heeft geniest of stevig uit geademd.
Of een hond op zijn tong gebeten en dan hijgen (heeft mijn hond eens gehad en zag er net zo uit).

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:48

Als ik het me goed herinner kan je via bokt korting krijgen op Horse Event. Is dat dit jaar weer zo?

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 16:25

Laatst heeft mijn zwager een insect dood geslagen het leek in eerste instantie op een hele grote vlieg. Er kwamen hierna honderden beestjes uitgelopen rood van kleur , geen vleugeltjes een soort van kleine spinnetjes.
Het insect zelf had vrij grote vleugels maakte een hard zoemgeluid en had 6 pootjes. Beestje gelijk naar buiten gedaan in alle haast omdat het krioelden van de beestjes dus heb er helaas geen foto van
Misschien een vage beschrijving maar vroeg me toch af wat voor beest dit was
Iemand een idee?