Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Steeph schreef:Hoe kan het dat geuren niet aan mij blijven 'plakken'?
Ik kan me douchen met uitbundig ruikende zeep/gels maar tegen de tijd dat ik droog ben, ruik je er niks meer van. Parfum even zo, dat duurt maximaal een paar uurtjes (3 a 4). Het is niet omdat ik dan gewend raak aan de geur, mijn vriend ruikt ze namelijk ook niet
Zweet je veel? En heb je dit altijd al gehad? Ik heb zelf dat ik met spullen van voornamelijk de Lush en Rituals nog wel wat langer een geurtje blijf ruiken maar voor de rest ook eigenlijk niet.
Heb je wel eens verschillende parfums geprobeerd, ook echt de zwaar ruikende? Van die lichte eau de toilettes en fruitige/frisse/zomerse luchtjes blijven bij mij ook nooit hangen.
Meliaforever schreef:xSCWx schreef:Gaan we binnenkort rente betalen over ons geld? De rente die je krijgt is momenteel zo laag en wordt alsmaar lager... Nu 0,03%
Ik denk dat mensen dan hun geld van de bank gaan halen. En dat willen ze ook niet neem ik aan.
sureido schreef:Ik heb twee tot drie keer per dag sinds mijn vakantie echt flinke niestbuien, wordt er zelfs een beetje ontegoei van. Ik weet zelfs bijna niet of het wel hooikoorts is.
sureido schreef:heb ik ook al een paar weken last van, puur allergie voor iets, maar waarvoor???? Zit nu ook alweer met een berg zakdoeken op m'n bureau te niezen en te snotterenIk heb twee tot drie keer per dag sinds mijn vakantie echt flinke niestbuien, wordt er zelfs een beetje ontegoei van. Ik weet zelfs bijna niet of het wel hooikoorts is.
Meliaforever schreef:xSCWx schreef:Gaan we binnenkort rente betalen over ons geld? De rente die je krijgt is momenteel zo laag en wordt alsmaar lager... Nu 0,03%
Ik denk dat mensen dan hun geld van de bank gaan halen. En dat willen ze ook niet neem ik aan.
iirrssjjee schreef:Shanna schreef:Ja maar zonder pas/ gebruik van de rekeningen heb je er toch niks aan?
Gaat in dit geval over een spaarrekening gok ik? Daar stort je alleen geld bij. En haal je het er alleen af bij grote aankopen zoals een auto of huis. Daar heb je geen pas voor nodig.
Janine1990 schreef:iirrssjjee schreef:
Gaat in dit geval over een spaarrekening gok ik? Daar stort je alleen geld bij. En haal je het er alleen af bij grote aankopen zoals een auto of huis. Daar heb je geen pas voor nodig.
En hoe wilde je geld erbik storten zonder pas??![]()
Bij een huis gaat het anders hoor...
Janine1990 schreef:[ [url=m/0qhPKO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dit van één mug? Echt megaveel... :/