chelle_dora schreef:Natuurlijk!
Ik zal vanavond even pbtjes sturen met mn mailadres voor iedereen die fotos wil![]()
We hebben de TREC gekeken en echt, ik heb bewondering voor onze bokkers! Ik vind het stoer hoor, ik doe het jullie niet na! Zo was er een jonge vos die alles wel heeeeel spannend vond, maar met zijn hele rustige ruiter kwam dat helemaal goed! Er was ook een ontzettend leuke haf die er wel heel veel zin in had!
Ook was er een hele stoere schimmel en een hele knappe bruine, volgens mij een draver? En we hadden ook een natuurtalentje ertussen, die liet het wel heeel gemakkelijk lijken zo!
Daarna zijn we snel naar de bit piste gegaan voor de show van Frédéric pignon... en ik heb daar maar 1 woord voor... adembenemend. Wauw, echt. Ik moet nog eventjes nadenken hoe ik dat ga verwoorden..
We zitten nu in de auto, ons horse event avontuur zit er weer op. Ik ga even mijn eigen pony knuffelen straks en daarna zal ik een uitgebreid eindverslag maken met foto's natuurlijk.
Ik wil het hele team van Bokt, en van Horse Event bedanken voor deze hele gave kans! Echt, ontzettend mooi dat we dit mochten doen!
De adrenaline-vos is van mij. Wat vond hij het spannend! Nog nooit op wedstrijd geweest en dan ineens op de horse event. We hebben genoten, het was echt heel leuk om te doen. Ik heb nog nooit zo hoog over een paar baaltjes stro gesprongen.