Live tussen de regen door: Horse Event! (chelle_dora)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:28

chelle_dora schreef:
Natuurlijk!
Ik zal vanavond even pbtjes sturen met mn mailadres voor iedereen die fotos wil :)

We hebben de TREC gekeken en echt, ik heb bewondering voor onze bokkers! Ik vind het stoer hoor, ik doe het jullie niet na! Zo was er een jonge vos die alles wel heeeeel spannend vond, maar met zijn hele rustige ruiter kwam dat helemaal goed! Er was ook een ontzettend leuke haf die er wel heel veel zin in had!
Ook was er een hele stoere schimmel en een hele knappe bruine, volgens mij een draver? En we hadden ook een natuurtalentje ertussen, die liet het wel heeel gemakkelijk lijken zo!
Daarna zijn we snel naar de bit piste gegaan voor de show van Frédéric pignon... en ik heb daar maar 1 woord voor... adembenemend. Wauw, echt. Ik moet nog eventjes nadenken hoe ik dat ga verwoorden..
We zitten nu in de auto, ons horse event avontuur zit er weer op. Ik ga even mijn eigen pony knuffelen straks en daarna zal ik een uitgebreid eindverslag maken met foto's natuurlijk.
Ik wil het hele team van Bokt, en van Horse Event bedanken voor deze hele gave kans! Echt, ontzettend mooi dat we dit mochten doen!

De adrenaline-vos is van mij. Wat vond hij het spannend! Nog nooit op wedstrijd geweest en dan ineens op de horse event. We hebben genoten, het was echt heel leuk om te doen. Ik heb nog nooit zo hoog over een paar baaltjes stro gesprongen.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:31

Onderwerp: Live tussen de regen door: Horse Event! (chelle_dora)

Myca schreef:
chelle_dora schreef:
Natuurlijk!
Ik zal vanavond even pbtjes sturen met mn mailadres voor iedereen die fotos wil :)

We hebben de TREC gekeken en echt, ik heb bewondering voor onze bokkers! Ik vind het stoer hoor, ik doe het jullie niet na! Zo was er een jonge vos die alles wel heeeeel spannend vond, maar met zijn hele rustige ruiter kwam dat helemaal goed! Er was ook een ontzettend leuke haf die er wel heel veel zin in had!
Ook was er een hele stoere schimmel en een hele knappe bruine, volgens mij een draver? En we hadden ook een natuurtalentje ertussen, die liet het wel heeel gemakkelijk lijken zo!
Daarna zijn we snel naar de bit piste gegaan voor de show van Frédéric pignon... en ik heb daar maar 1 woord voor... adembenemend. Wauw, echt. Ik moet nog eventjes nadenken hoe ik dat ga verwoorden..
We zitten nu in de auto, ons horse event avontuur zit er weer op. Ik ga even mijn eigen pony knuffelen straks en daarna zal ik een uitgebreid eindverslag maken met foto's natuurlijk.
Ik wil het hele team van Bokt, en van Horse Event bedanken voor deze hele gave kans! Echt, ontzettend mooi dat we dit mochten doen!

De adrenaline-vos is van mij. Wat vond hij het spannend! Nog nooit op wedstrijd geweest en dan ineens op de horse event. We hebben genoten, het was echt heel leuk om te doen. Ik heb nog nooit zo hoog over een paar baaltjes stro gesprongen.

_O- _O- _O-
Hij sprong echt HOOG!

Hebben jullie ene goede terug reis gehad?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:38

We hadden een goede terugreis, geen file en geen regen.
Die zes uur trailerrijden was het echt waard.
Zijn jullie ook weer goed thuis gekomen?
Laatst bijgewerkt door Myca op 14-09-13 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MallyBelly

Re: Live tussen de regen door: Horse Event! (chelle_dora)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:38

zijn jullie nog terug over grave gereden? of gewoon langs het kanaal?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:40

Langs het kanaal, de wegwerkzaamheden waren gestopt. We konden zo door.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:00

ik wel hahah moest fietsen (12/13 km ongeveer enkele reis). heenweg was erger. door en door nat geworden

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:18

chelle_dora schreef:
Natuurlijk!

hahaha, ik denk dat je mijn super paardje met 23 jaar levens ervaring bedoeld met dat talentje , hahahhaha
maar het was ontzettend leuk en gelukkig is het droog gebleven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:45

Joee, wat leuk dat meer bokkers zich hebben gemeld!
Maakte het wat makkelijker voor mijn eindverslag haha. Deze is hier te lezen!:

[HE] Mijn uitgebreide verslag van Horse Event!

Ik beloof jullie dat er morgen veel meer foto's allemaal persoonlijk jullie kant op komen, maar ik ga nu echt mijn bedje opzoeken denk ik :) Ik heb ontzettend genoten! :D Kan het niet genoeg blijven zeggen :)