Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karla_1999 schreef:je kunt ook kijken of je voor kleinere paarden kunt gaan, bijvoorbeeld 2 pony's voor de ponykoets
Telpeva schreef:Een marwari show tuig.
Onder het mom van 'weer eens iets compleet anders'
http://horsetalk.co.nz/2012/05/08/marwa ... z2c1ZMzE7t
Espritfan schreef:Vandaag een halster met neusbontje geprobeerd, maar die is echt grandioos mislukt, ik wil nu graag voor een aantal paarden bruin suedine halsters maken, maar ik doe een half uur over 1 halster........
Dus heb er nu 1 af, en mijn niet schleich repaint is ook bijna af.
Telpeva schreef:Espritfan schreef:Vandaag een halster met neusbontje geprobeerd, maar die is echt grandioos mislukt, ik wil nu graag voor een aantal paarden bruin suedine halsters maken, maar ik doe een half uur over 1 halster........
Half uur over een halster? Ik wou dat ik zo snel was, ik ben rustig een middag bezig voor een enkel halster. Laatst een hoofdstel gemaakt dat mij 2 of 3 middagen kostteik werk volgens mij een beetje traag ofzo.
x_lonneke schreef:Onderwerp: Schleich Paarden [Deel 11]Espritfan schreef:Vandaag een halster met neusbontje geprobeerd, maar die is echt grandioos mislukt, ik wil nu graag voor een aantal paarden bruin suedine halsters maken, maar ik doe een half uur over 1 halster........
Natuurlijk mislukt het...
x_lonneke schreef:Pfffftt. espritfan, ik bedoelde het niet zo, alleen ik bedoelde dat het natuurlijk mislukt omdsat het gewoon heel moeilijk is....
Conny_love schreef:echt mooie dingen espritfan! ik weet niet of jullie de site rio rondo kennen (is hier wel al genoemd...) maar ik heb er even gekeken! ik wil misschien wel iets gaan bestellen, want ik vind het er zo gaaf en officieel uit zien!! maar ik vroeg me af of iemand hier al eens iets van heeft gekocht en of het wel een goede kwaliteit enzo is... want als het zo kapot gaat dat bestel ik het natuurlijk niet...