Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Mag je je ook aanmelden als je al bezet bent, maar gewoon zin hebt in een leuk feestje??
Gwenny schreef:Als je het handig regelt met de rechten van dit alles is er denk ik zelfs wel een superleuk TV-spektakel van te maken!![]()
.
Ik vind het een briljant goed gelukte grap die kennelijk een echte behoefte vervult!
Horsegirl and the Geek!! Ik voel hem al hoor.
HTM schreef:Gwenny schreef:Als je het handig regelt met de rechten van dit alles is er denk ik zelfs wel een superleuk TV-spektakel van te maken!![]()
.
Ik vind het een briljant goed gelukte grap die kennelijk een echte behoefte vervult!
Bel jij RTL 5 even, hebben ze een keer een echt leuk programma
HTM schreef:Gwenny schreef:Als je het handig regelt met de rechten van dit alles is er denk ik zelfs wel een superleuk TV-spektakel van te maken!![]()
.
Bel jij RTL 5 even, hebben ze een keer een echt leuk programma
xVerax schreef:Als er leeftijdsgenoten komen ga ik graag
FemmeT schreef:Dankzij Bart mag ik hier nu ook reageren.
Dit is de locatie:
Mede ingericht om feestjes zoals een Tweakers-Bokt-meating mogelijk te maken.
In kan zelf wel de locatie in mijn eentje managen (schoonmaken, opruimen, grasmaaien, tuin mooi maken, tafels en stoelen regelen, bbq's en bestek). Ik kan wel hulp gebruiken bij het inkopen en prepareren van voedsel. Vrouwen zijn daar veel beter in. De ervaring leert dat bij een feestje voor 30 man inkopen en voorbereiden op dezelfde dag (uitgaande van beginnen in de middag) mogelijk is als de rest klaar staat. Het wordt nu wellicht wat groter dan 30 personen maar met een beetje hulp moet het alsnog wel te doen zijn.
Er moet wel serieus wat gedaan worden aan het mannenoverschot.