Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doerakje_ schreef:Picasso schreef:En wat een gezeur om knotjes en frontriemen....
Het mag toch wel gezegd worden dat het er gewoon niet uitziet![]()
En ik ben ook zeker van mening dat er meerdere goede ruiters zijn, die vast en zeker een mooie combi zullen vormen met Totilas
Ayasha schreef:Hij ziet er goed uit en bij gebrek aan iets beter om over te zaniken gaan we het dus maar over de frontriem en de knotjes hebben.Ik vind die knotjes hem wel staan. Al vraag ik me af of ze hem nu echt elke keer zouden knotten voor elke training. Heb Totilas nog niet vaak zo relaxed zien ronddraven dus IMO doet de amazone het prima.
Lielle schreef:ik denk dat Michael Jung hem gaat rijdenAls Sam verkocht wordt, is dit zijn opvolger
Ayasha schreef:Hij ziet er goed uit en bij gebrek aan iets beter om over te zaniken gaan we het dus maar over de frontriem en de knotjes hebben.Ik vind die knotjes hem wel staan. Al vraag ik me af of ze hem nu echt elke keer zouden knotten voor elke training. Heb Totilas nog niet vaak zo relaxed zien ronddraven dus IMO doet de amazone het prima.
Picasso schreef:My goodness, de duitsers zijn sinds jaar en dag een vooraanstaand land als het gaat om de dressuursport.... Ik denk dat Totilas het slechter had kunnen treffen! Er zijn best een aantal duitse ruiters die minstens even goed zijn als Edward Gal. En wat een gezeur om knotjes en frontriemen....Als Nederland Totilas had willen behouden voor de sport en dekdienst, hadden ze daar wat aan moeten doen, niet achteraf mekkeren als een slimme handels- en paardenman met geld wel weet hoe hij zijn zaakjes regelen moet... Ik wilde niet reageren op welk Totilas-topic dan ook, maar kon me helaas niet meer bedwingen....