Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
. 
Missschien een spiertje verrekt tijdens het rennen buiten in de wei!missRosanne schreef:Zolang je het rustig hebt opgebouwd vind ik er niks mis mee.
Ik ben alleen wel bang dat deze pony te jong is ingereden maar dat is offtopic.

Girassol schreef:Ik vind het wel veel, als de pony nog maar 4 is dan denk ik dat je beter wat minder kan gaan belasten. Ik zou trouwens ook niet teveel met 'm gaan springen, ik weet niet hoe hoog en hoeveel je springt in zo'n uur maar ga nog niet teveel doen.
abigailabby schreef:Onderwerp: Rijd ik mijn pony te veel?missRosanne schreef:Zolang je het rustig hebt opgebouwd vind ik er niks mis mee.
Volgens verhalen is hij bij zijn vorige eigenaar bij 2.5 ingereden, zelf vind ik dit ook aan de jonge kant ben zelf ook van laat hem nog maar even jong zijn, maar hij heeft veel plezier in het rijden, en fjorden rustig? meneertje 2/3 dagen niet rijden en het lijkt of ik op een stuiterbal zit, overal kijkerig op...
abigailabby schreef:Onderwerp: Rijd ik mijn pony te veel?missRosanne schreef:Zolang je het rustig hebt opgebouwd vind ik er niks mis mee.
Volgens verhalen is hij bij zijn vorige eigenaar bij 2.5 ingereden, zelf vind ik dit ook aan de jonge kant ben zelf ook van laat hem nog maar even jong zijn, maar hij heeft veel plezier in het rijden, en fjorden rustig? meneertje 2/3 dagen niet rijden en het lijkt of ik op een stuiterbal zit, overal kijkerig op...

Ekeif96 schreef:Hij is nog best wel jong, dus daar moet je mee oppassen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe intensief je hem rijd,, wat hij allemaal kent,, enz. persoonlijk vind ik het wel te veel maar ik zou dan gewoon 3/4 of 1 uur rijden en dat 4,5 X in de week en 1X in de week naar het bos(ik begrijp dat je dat wel leuk vind??), en dan gewoon een keertje langs de weg (of bos, hoe dichtbij is dat?) ofzo uitstappen?? Ik zou zoiets doen.. Wat vind jij??
abigailabby schreef:Ekeif96 schreef:Hij is nog best wel jong, dus daar moet je mee oppassen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe intensief je hem rijd,, wat hij allemaal kent,, enz. persoonlijk vind ik het wel te veel maar ik zou dan gewoon 3/4 of 1 uur rijden en dat 4,5 X in de week en 1X in de week naar het bos(ik begrijp dat je dat wel leuk vind??), en dan gewoon een keertje langs de weg (of bos, hoe dichtbij is dat?) ofzo uitstappen?? Ik zou zoiets doen.. Wat vind jij??
Ik ben het er wel mee eens, maar als ik 45 minuten rijd, heb ik een kwartiertje om een beetje normaal te rijden, want het eerste halfuur loopt meneer me aardig uit te proberen
de oefeningen die ik doe is veel figuren zoals grote volte, gebrokenlijk etc.
eerste halfuur halthouden stap, en afentoe een drafje, anders wordt hij heet, als hij dan een beetje ontspannen is ietsje meer draf, een keer op allebei de zijdes een galopje, en dan uitrijden