Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseyDude schreef:Dan kan er iets niet helemaal in orde zijn met je binnenoor... heb je je mp3 speler soms te hard aangehad? want dan kan het ook zijn dat je oren beschadigd zijn geraakt.
Maar ik denk aan een kleine beschadiging.
Daantje1981 schreef:Nee, dat is niet zo gek.
Daar zit namelijk niet zoveel tussen.
Waarschijnlijk duurt dit een paar dagen tot de verstandskies er door is, of er moet echt een ontsteking zitten. Dan kun je beter naar de tandarts toe.
1 van mijn verstandskiezen is net door en daar heb ik toch zeker 1 maand af en aan last van gehad..
Ania schreef:he jasses! oorpijn is vreselijk!
Ik heb het vaker gehad, bij mij hielp het om watjes in mijn oor te doen met daarop de druppels. Het houdt ook alle wind tegen (en geluid) Daarnaast veel advil's en slapen om door de pijn heen te komen...
sterke!
xSOULSISTER schreef:Ania schreef:he jasses! oorpijn is vreselijk!
Ik heb het vaker gehad, bij mij hielp het om watjes in mijn oor te doen met daarop de druppels. Het houdt ook alle wind tegen (en geluid) Daarnaast veel advil's en slapen om door de pijn heen te komen...
sterke!
Dankjewel, ik zal het eens proberen met watjes ja.
Voor mij geen advil maar Ibuprofhen denk ik.
HorseyDude schreef:GEEN WATJES!!!!!!!!!!! DAARMEE MAAK JE HET ALLEEN MAAR ERGER MEE!!!!!!!!!! (sorry voor het geschreeuw!) Gewoon de medicijnen blijven gebruiken. Net wat ze altijd zeggen: if it hurts, it helps!

xSOULSISTER schreef:HorseyDude schreef:GEEN WATJES!!!!!!!!!!! DAARMEE MAAK JE HET ALLEEN MAAR ERGER MEE!!!!!!!!!! (sorry voor het geschreeuw!) Gewoon de medicijnen blijven gebruiken. Net wat ze altijd zeggen: if it hurts, it helps!
óoliebol ik heb hem er nu al in zitten.
Maar anders lopen de druppeltjes er alleen maar uit?
Ania schreef:ik had indd ook niet echt het idee dat het hielp, soms zelfs het idee dat de pijn alleen maar erger werd. Maar misschien is het wel de werking ervan.... de pijn/ontsteking even flink eruit "branden"??
Ania schreef:binnenkant met een uitloop naar dat kleine harde oorlelletje/lapje. en dan een trekkerig/krampachtig gevoel, maar dan heel erg pijnlijk.
ik weet dat de echte pijn een dag of 2-3 aanhield en daarna nog een paar dagen (ook 2-3) naweeën.
voelt heel raar alsof het vanuit je kaak komt maar dan vanbinnen en het dan keihard naar de buitenkant trekt.