Lagen klaar om verwerkt te worden in veevoeder...

Zit ik ff op internet te lezen: onderzoek naar een of andere voer waarbij koeien 75 gr. per uur!!! zouden groeien...
Jongens waar zijn we mee bezig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:vind je het gek dat alle mensen zo ziek worden, overal zit al rotzooi in!
fjordjes schreef:Mijn vader werkt bij de campina en daar word het overtollige melk/yoghurt/etc. opgehaald door veevoeder fabrieken en wordt daar gemengd met het gewone voer... Natuurlijk is het niet goed dat de dieren op die manier dikker worden gemaakt maar ik vind het wel zonde als er niets mee gedaan zou worden.
Citaat:En al die keurmerken en eisen geloof ik eerlijk gezegd niet zo in... Want blijkbaar gebeurd het toch nog steeds!
Leetje schreef:Ach je kan het ook verbranden, het brandt goed blijkbaar, daar kun je volgens mij hele steden mee verwarmen!!
En dit soort dingen is dus een van de redenen dat ik of biologisch vlees eet, of geen vlees...
En al die keurmerken en eisen geloof ik eerlijk gezegd niet zo in... Want blijkbaar gebeurd het toch nog steeds!
En over de paardenvoer (en ook met honden en kattenvoer), weet jij wat er in zit? Tuurlijk zal het best aan eisen moeten voldoen, maar je weet niet welke eisen, en wat er dan dus ingestopt wordt!
Ellebel schreef:Citaat:En al die keurmerken en eisen geloof ik eerlijk gezegd niet zo in... Want blijkbaar gebeurd het toch nog steeds!
Biologisch en Eco hebben ook gewoon keurmerken hoor. Dus als je niet gelooft in keurmerken heeft het ook bar weinig zin om bio vlees te kopen.
Ik kan me er niet zo heel druk om maken. Ik ben erg kieskeurig met mijn eten, als andere mensen liever goedkope troep eten moeten ze dat zelf weten. Alleen niet eerst zeuren over hoe slecht het allemaal wel niet is en vervolgens wel heel hypocriet zo goedkoop mogelijk vlees kopen, daar kan ik zo slecht tegen....
Ellebel schreef:Biologisch en Eco hebben ook gewoon keurmerken hoor. Dus als je niet gelooft in keurmerken heeft het ook bar weinig zin om bio vlees te kopen.
Sammie schreef:Als of die genetisch gemanipuleerde en sojabewerkte tomaten zo ontzettend goed voor je zijn.
Dankzij (normaal) vlees zijn wij geworden wie wij zijn. We zijn alles eters, dat iemand er zelf voor kiest geen vlees te eten is zijn of haar keuze. Maar houd eens op om dat een ander ook op te dringen.