Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fluffyfox schreef:Dendie krijgt Drainage Compositum ook op vast rantsoen (naast Puur Culico en Allergie)... Ik geef maar 15 druppels per dag. Scheen voor hem ook wel goed te zijn voor afvoer afvalstoffen die hij opsloeg door 24 uur per dag op weide staan. Ik zou het niet afbouwen zolang het je pony goed doet!maar wom wel afbouwen als hij het er mischien wel goed op doet dan??
weet natuurlijk niet zeker dat t daardoor komt he dat t goed gaat,maar als dat zo is....
EdskoTakens schreef:Vergeet a.u.b. niet dat alle paarden die gestoken worden jeuk hebben en zich willen schuren. Een z.e. paard heeft hierbij een overreactie en blijft doorgaan. Ieder paard dat in een risico gebied staat en de mogelijkheid heeft zich te schuren heeft dus wel eens een warrige staart.
XxSultanxX schreef:EdskoTakens schreef:Vergeet a.u.b. niet dat alle paarden die gestoken worden jeuk hebben en zich willen schuren. Een z.e. paard heeft hierbij een overreactie en blijft doorgaan. Ieder paard dat in een risico gebied staat en de mogelijkheid heeft zich te schuren heeft dus wel eens een warrige staart.
ow jongens het is normaal dat onze paarden zich schuren tot bloedens toe
roosje84 schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar toch een vraagje;
Mijn fjord heeft zomerexceem.Welke deken bevalt jullie het beste, hoe duur is de deken etc etc..
XxSultanxX schreef:die van mij heeft gister zonder deken gestaan , omdat zijn deken egt de helle tijd afzakt ... ik heb hem gister gewassen met teershampoo ingesmeert met eczema balsem en ingesprayt met vliegenspray , hopelijk heeft hij niet geschuurt
EdskoTakens schreef:Vergeet a.u.b. niet dat alle paarden die gestoken worden jeuk hebben en zich willen schuren. Een z.e. paard heeft hierbij een overreactie en blijft doorgaan. Ieder paard dat in een risico gebied staat en de mogelijkheid heeft zich te schuren heeft dus wel eens een warrige staart.
_MelloW_ schreef:@verafjord,
is die hoofdkap ook van pagony?
dat is dan zeker nieuw?