Hoteldebotel!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Hoteldebotel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 18:13

Ik krijg het maar niet voor elkaar om foto's in mijn profiel of waar dan ook op Bokt te plaatsen en daar word ik op z'n zachtst gezegd helemaal hoteldebotel van.
Via de handleiding is het me wel gelukt om een avater te plaatsen, maar nu wil ik dus van diezelfde site als waar ik het plaatje van mijn avater afgehaald heb een foto plaatsen. Het adres begint gewoon met Http://
Als ik dus op eigenschappen klik en het adres wil kopieren dan kan ik dus alleen "selecteer alles" aanklikken. Toen heb ik dat dan maar geprobeerd maar dan lukte dus ook niet!!!!
Wil iemand uitleggen wat ik verkeerd doe....
Oh ja en graag zou ik ook nog willen weten hoe ik mijn avater plaatje kan uitvergroten wat nu links boven in mijn profiel staat.
BVD

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:32

Welke site is het? Je avatar upload hij namelijk naar bokt, die plaatjes niet, dat is misschien de reden waarom ze niet geplaatst worden.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:35

Post es een link gewoon naar waar een foto van je staat? Misschien dat ik dan kan zien wat er fout gaat...

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 19:07

De foto staat dus op de website van mijn rijvereniging
Http://www.sthubertus.nl , dan zoek je vanaf de homepage de datum
7-10> foto's clubwedstrijd Gemert 6 okt 2003 en dan is het de 14e rij en dan de linkse foto Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:36

Afbeelding

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 09:39

Thnx!!!!! OK dan!
Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen??
Na 10.000 keer op m'n rechter muisknop gedrukt te hebben, heb ik deze foto vanaf hier wel kunnen kopieren, misschien muisprobleem Verward

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:20

Je moet de link die jij met je rechtermuis knop gecopieert hebt tussen [img] link [/img] zetten, dan doet hij het wel.

kijk anders door middel van op de quote knop te drukken in het bericht van Craignethan hoe het staat Lachen