Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zjadore schreef:izzy1985 schreef:, Ik doe nu opleiding paraveterinair en zoek nog een vervolg opleiding. Heb al informatie aan gevraagd bij silverlinde, die heeft een 5-jarige hbo-natuurgeneeskunde voor dieren (opleiding)
Ik heb ook de opleiding paraveterinair gedaan en ben nu op de School voor Homeopathie ( 4jarige HBO-opleiding) aan het studeren voor veterinair homeopaat http://www.schoolvoorhomeopathie.nl
Misschien is dit ook iets voor jou?
Iemand bij mij in de klas heeft ook bij Silverlinde gestudeerd maar vond het wat te oppervlakkig.
rumay schreef:Zo vandaag naar De Hoek geweest ik moet zeggen een aantal van mijn eigen ideen zijn bevestigd de relatie met mijn paard is momenteel zeer slecht.
Daarbij heeft ze ook zeer veel stress dit door diverse factoren ( ik ben er 1 van) en is de pony waar ze mee staat het leiderschap aan haar aan het overdoen en ze weet niet wat ze daar mee moet.
Ze heeft door deze stress een maagzweer en ze heeft ook parasieten en dit terwijl ik gewoon ontworm met een goeie ontwormpasta?
Tot zover vond ik het niet zweverig gewoon duidelijk en ook naar mij toe gewoon eerlijk.
Ze heeft wel wat tegen haar mok gehad (daar ging ik tenslotte voor) alleen zag hij dat niet als een probleem maar een gevolg van haar andere lichamelijke problemen.
Op de terug weg in de auto ga je er over nadenken en dan moet ik hem gelijk geven dat ik haar inderdaad emotioneel verwaarloosd heb door drukte het veulen waar ik 2x in de week heen ga.
Dus ik moet het gewoon rigoreus anders gaan doen hoe weet ik nog niet maar dat komt wel.
izzy1985 schreef:telefoon nummer en tarieven??