WN: Saasveld, Happy Fall Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 16:57

Is goed, stuur maar een PB van wat erbij moet.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:20

Zo, de inschrijving is op de post.

Ik heb me net ingeschreven voor de Showmanship at halter (beginners).
heb zelf dit onderdeel nog nooit op een wedstrijd gedaan en voor Shady is het echt de allereerste keer. Ze is nu 2,5 jaar bijna en ik heb haar sinds half augustus.

Ik vind het allemaal maar spannend. Nu nog verder met goed oefenen.
Het toileteren zal ook nog wel een leuk karweitje worden denk ik. Geen idee of ze eerder gewassen is. We zien het wel.

Al staan we achteraan, ik ga eigenlijk nog het meest voor de ervaring. Vreemde omgeving, vreemde mensen die om haar heen lopen te kijken, trailerritje, e.d.
Overal leren die jonge paardjes weer van (en ik ook natuurlijk)

groetjes Marjan

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:02

En en en...................koopcontract ondertekend, Geraaaa????

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:04

Not yet
Ik ga morgen even een afspraak maken, ik heb namelijk vandaag gehoord dat ik volgende week herfstvakantie heb! Verward Snapte er helemaal niks van. Mijn leraar zei: "Vind je het niet leuk dan?" en ik kon alleen maar raar kijken en "nooouu.. echt?" zeggen. Maar het was dus echt zo! Dat is dus geen vervelend nieuws haha

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:36

missgoldy schreef:
Zo, de inschrijving is op de post.

Ik heb me net ingeschreven voor de Showmanship at halter (beginners).
heb zelf dit onderdeel nog nooit op een wedstrijd gedaan en voor Shady is het echt de allereerste keer. Ze is nu 2,5 jaar bijna en ik heb haar sinds half augustus.

Ik vind het allemaal maar spannend. Nu nog verder met goed oefenen.
Het toileteren zal ook nog wel een leuk karweitje worden denk ik. Geen idee of ze eerder gewassen is. We zien het wel.

Al staan we achteraan, ik ga eigenlijk nog het meest voor de ervaring. Vreemde omgeving, vreemde mensen die om haar heen lopen te kijken, trailerritje, e.d.
Overal leren die jonge paardjes weer van (en ik ook natuurlijk)

groetjes Marjan

heb je je ingeschreven voor de showmanship at halter bij de WRAN ????
dan heb ik een slechte mededeling voor. dan mag je nl niet starten

bij de WRAN mag een paardje pas op 3 jarige leeftijd uitgebracht worden in de wedstrijden. SORRY voor dit bericht maar ik heb het zelf ook al eens gehad dat ik een 2,5 jarige in de showmanship at halter wilde uitbrengen omdat het paard die ingeschreven stond kreupel was en ik kreeg toen dus ook te horen dat het niet mocht. het staat in het regelboek van de WRAN.

en FH ik kan niet winnen van dat kanon van een merrie van je, maar toch ik doe mee met mijn paint dame Haha! zal ik eens een poging doen iemand te vinden die foto's wil maken?????

en ook ik weet welk veulen gera gekozen heb Cool Haha! maar ook ik zeg niets...........................

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:41

rina schreef:
[en FH ik kan niet winnen van dat kanon van een merrie van je, maar toch ik doe mee met mijn paint dame Haha! zal ik eens een poging doen iemand te vinden die foto's wil maken?????

en ook ik weet welk veulen gera gekozen heb Cool Haha! maar ook ik zeg niets...........................
[/quote]


Kom op Rina...........doe je best, Cool . Enne......fluister eens in mijn oren welk veulen Gera op het oog heeft.... *LOL* .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:47

rina"]
en FH ik kan niet winnen van dat kanon van een merrie van je, maar toch ik doe mee met mijn paint dame Haha! zal ik eens een poging doen iemand te vinden die foto's wil maken?????
[/quote]

..dat hoeft niet al te moeilijk te zijn, lijkt me Pling

[quote="rina schreef:
en ook ik weet welk veulen gera gekozen heb Cool Haha! maar ook ik zeg niets...........................


haha, thanks rina! rina heeft me een beetje meegeholpen met de zoektocht naar een veulentje nadat ik merkte dat een groot aantal veulens die ik op het eerste gezicht geweldig vond (die ook voornamelijk in Duitsland stonden, dus daar moest ik al een eind voor reizen) ontzettend kromme benen hadden. ik wist niet precies wat goed of fout was. maar het veulen dat ik nu heb gekocht heeft ongetwijfeld rechte benen!! daar is zelfs voor mij geen twijfel over mogelijk Haha!
ik ben echt helemaal weg van mijn kleine ding!! kan echt niet wachten totdat hij bij mij komt te staan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:48

FlyingHigh"]
[quote="rina schreef:
en ook ik weet welk veulen gera gekozen heb Cool Haha! maar ook ik zeg niets...........................


Kom op Rina...........doe je best, Cool . Enne......fluister eens in mijn oren welk veulen Gera op het oog heeft.... *LOL* .
[/quote]

Dat gaat een beetje moeilijk op een forum he? Maar nee, nu nog niet Bloos Over een weekje zal je het vast wel weten. Kom op, zoveel geduld kan je nog opbrengen. Misschien valt het je straks wel heel erg tegen... Scheve mond

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:51

doe je best jaja, jij heb makkelijk praten hihihihi. maar we blijven het proberen.

ja gera ik weet dat jij er ook bent om foto's te maken, maar wilde ook graag een paar van van mijn eigen camera.

enne gera's veulen..........ikke niets zeggen,moet ze zelf vertellen grijns.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:52

Oei, spannend Gera!!!!!!!!
Ik ben heeel erg benieuwd wat jij voor moois hebt gevonden Haha!

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 21:59

rina schreef:
heb je je ingeschreven voor de showmanship at halter bij de WRAN ????
dan heb ik een slechte mededeling voor. dan mag je nl niet starten

bij de WRAN mag een paardje pas op 3 jarige leeftijd uitgebracht worden in de wedstrijden. SORRY voor dit bericht maar ik heb het zelf ook al eens gehad dat ik een 2,5 jarige in de showmanship at halter wilde uitbrengen omdat het paard die ingeschreven stond kreupel was en ik kreeg toen dus ook te horen dat het niet mocht. het staat in het regelboek van de WRAN. ......

Kijken of het secretariaat dit MIssGoldy vroegtijdig laat weten. Cool

Gera: is het die ene waar wij het al over gehad hebben (even FH plagen) Lachen
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 06-10-03 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:00

Kom op Rina, Mijn kanon staat niet altijd op de eerste plaats hoor.......kans zat!!

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 22:03

Volgens mij had Bokt net een hikje Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:05

Sugarmiss schreef:
Gera: is het die ene waar wij het al over gehad hebben (even FH plagen) Lachen


hihi, ja! ssshhhtt Schijnheilig

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:22

Gera wil ons echt gek maken ~~}> nou het lukt al aardig..... Verdrietig
HOELANG nog GERA voordat wij het ook mogen weten Ach gut

Nog eeeeeen vraagje heeft het veulen ook in marienheem meegedaan Verward

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:25

Ik had beloofd niets meer te zeggen en dat doe ik dan ook niet meer, anders krijg ik steeds meer vragen.. Nog even wachten allemaal! (jeetje wat zijn jullie ongeduldig zeg! Haha! Clown )

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 09:47


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:15


DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 22:48


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:52

Sorry Sugarmiss, ik moest het gewoon wel eventjes aan iedereen vragen. Misschien leest mijn concurrentie dit topic niet Knipoog

Ik weet dat geen concurrentie bij de Futurity ook voordelen heeft voor mij, maar ja, winnen in je eentje is niet moeilijk hè? Ik wil wel eerlijk geplaatst worden. Dan weet je pas waar je staat. In je eentje kan je mooi de winnaar worden, maar dan weet je zelf nog steeds weinig over hoe jouw paard beoordeeld wordt door de jury

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:24

Er doen er sowieso niet veel mee, bij de merries ook maar 4 tot nu toe. Gaat het wel door als er maar een hengstje is? Zou zonde zijn als er verder geen hengsten komen. (btw, Gefeliciteerd!!)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:28

Bij de merries doen er inderdaad vier mee. Ook niet ontzettend veel, maar in ieder geval een nette opkomst en wat concurrentie. Doen de mensen die op het NK in Marienheem meededen met hun hengstveulens niet mee dit keer? Pimbers Lucky Leos, dat paardje van Linda Polak en dat andere hengstveulentje (dun, meen ik)?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:43

Ik heb geen idee, ze staan er in elk geval nog niet bij...
Wat betreft de merries, ja het is beter dan niks!! Maar van de 10(!) hengsten die in 2002 gedekt hebben en ingeschreven staan vind ik de opkomst, tot nu toe, niet echt denderend.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:27

Het zijn inmiddels vijf merries geworden... en nog steeds 1 zielig hengstje Verdrietig Ik vraag me af of Willem Odendaal nog mee zou willen doen met zijn mooie hengstveulen. Of misschien jojo hier op bokt met haar Joep. Op de website van de Dutch Paint Horse Club staan toch een aantal futurity gerechtigde hengstjes.. maar veel van de namen van de eigenaren kom je weinig tegen in de halter. Jammer hoor!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:04