Dus op zoek gegaan naar een net zo leuk paard in goedkopere prijsklasse. Misschien zelfs een Bunny in een merrie? Maar nee, natuurlijk vind je zo’n paardje niet. Op de eerste plaats is hij het geld driedubbel en dwars waard (en dat wordt ongetwijfeld nog meer wanneer ik hem steeds beter leer kennen en aan hem gehecht raak) en op de tweede plaats val je op het totaalplaatje. Op het paardje zelf, de kleur, de bouw, de bespiering, de aftekeningen, de bloedlijnen, de papa, de mama en ook zijn broer. Ik was al heel erg te spreken over de prachtige Red Pebbles en als je de broer van Bunny mee hebt gemaakt, dan zal je ook weten dat dit paarden zijn die compleet voor je gaan. Wat is dan het minpunt? Eigenlijk geen! Dus dik twee maanden nadat ik hem voor het eerst had gezien ben ik weer bij hem langs geweest om te kijken of mijn gevoel hetzelfde zou zijn en vanaf het moment dat ik hem zag staan, wist ik het eigenlijk wel weer. Dan moet je het ook niet meer gaan ontkennen voor jezelf.
Vandaag ben ik dan officieel de ontzettend trotse eigenaresse geworden van mijn absolute superpaard. We zullen nog zien hoe goed het tussen ons gaat klikken, maar ik zie het wel positief in. Eén ding weet ik zeker: dit paardje is en blijft van mij. Het afscheid vanavond was al moeilijk genoeg. Gelukkig komt hij heel snel bij mij te staan en kan ik dan zoveel mogelijk tijd met mijn nieuwe knappe kerel doorbrengen.
Foto's van vandaag

Zo zag ik hem voor het eerst in augustus

Zijn vader Red Pebbles, zoals gewoonlijk spelend in de paddock

Bunny en zijn weidegenootje Guy
[edit]Even de titel gewijzigd, dat gaat wat makkelijker als '[WN]' toch al weg werd gehaald (meer karakters hè, dus dat moet toch even opgevuld worden[/edit]