Halter Clinics ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 23:57

Harskamp is volgens mij niet heel veel verder rijden, dus dat is opzich wel te doen (zonder paard Haha!). In mei en juni kan ik beiden niet. In mei heb ik examens en in juni zit ik alweer in Friesland Lachen

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 13:54

Ik wil wel naar harskamp komen maar ik denk dan waarschijnlijk zonder Texas N Te Dun It.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:35

Tja, ieder moet natuurlijk voor zich weten, maar zonder andere paarden valt er voor mij ook weinig te trainen. En ik dacht juist dat jullie wilde oefenen met je paardjes. In een vreemde bak en met vreemde paarden kun je juist mooi uitproberen hoe je paard reageert, zonder dat je meteen op een wedstrijd staat.
Als niemand z'n paard meeneemt kunnen jullie net zo goed bij mij thuis komen kijken hoe ik Dot toiletteer... daar heb ik geen vreemde wasplaats voor nodig. Haha!
Overigens, natuurlijk hebben stalklanten het volste recht om vreemde paarden te weren, maar het gaat hier wel om paarden die allemaal naar wedstrijden gaan en dús geënt zijn. (Dit even ter 'overweging')
Als iedereen dus even laat weten of'ie nou wel of geen paard mee neemt, dan kunnen we zien of het überhaupt nodig is een bak te regelen. Ik wil best een pot koffie zetten voor een paar man visite die naar m'n paard komen kijken. Knipoog (en ik ben niet kinderachtig, doe ik er ook nog wat lekkers bij! Tong uitsteken Haha! )

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:00

Hey Sammy Jo

[BM] Mogelijke data Katja-clinic in Mijdrecht

Knipoog

Maar het gaat vast nog lukken om een datum te vinden, half mei moeten onze pukken hopelijk wel op het land staan... en wie weet kan ik toch ook nog mee doen Haha! Ik heb je ge-pb't ook trouwens... ik ga proberen om vanavond van iedere aangemelde deelnemer voor de Katje clinic een definitieve datum los te peuteren oke.

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 15:08

Maar mijn Hengst is nog lang niet klaar voor de wedstrijd in mei.
Er zijn nog veel te veel dingen die hij nog niet goed weet zoals b.v. de TRAILER !!!!
Dus dat is ook de reden dan ik niet met Texas naar een clinic ga !

Groetjes Sam

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:33

Ok, dan heb ik je post in het topic over de Colorful Spring Show verkeerd begrepen... Ik ging er van uit dat je van plan was te gaan showen.

Maakt niet uit, maar dan wil ik nu wel graag het volgende weten:
Wie wil zien hoe ik Dot showklaar maak, en wie wil er ook met een paard komen. Doe maar even via e-mail of PB, dan kan ik een 'deelnemers' lijst maken.
Mocht er niemand mét paard willen komen, dan kan het dus ook wel bij mij thuis. (hopelijk wél droog weer, want dan staan we wel buiten). Als er wél paarden komen moet ik een bak regelen. Dat gaat wel lukken denk ik, maar dan moet ik wel dit weekend weten wie er zeker wel met paard komt. Ik kan niet iets regelen gebaseerd op 'misschien' en 'als ik het kan redden'...
Ik houd wel gewoon de 13e aan, die datum kwam de meesten goed uit, en ik wil het zowiezo voor begin mei doen, daarna heeft weinig zin meer...

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 20:10

Francis schreef :
Ok, dan heb ik je post in het topic over de Colorful Spring Show verkeerd begrepen... Ik ging er van uit dat je van plan was te gaan showen.

Dat klopt ook wel maar, ik merk aan mijn hengst dat hij nog veel te veel moet leren en hij nog niet weet wat het is om alleen in de trailer te staan.
Overigens kan ik ook niet oefenen met het trailer-laden omdat de trailer die er staat binnenkort weg gaat !
Dus dat wordt voor mij erg moeilijk en dan kan ik wel een ander hengstje meenemen maar,dat is dan alleen maar lastig omdat ze dan niet uit elkaar willen.

Groetjes Sam

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:41

Ok, begrijp ik nu goed dat ineens niemand meer geïnteresseerd is?? (ik heb n.l. nog geen mailtjes of pb-tjes ontvangen...)
Da's jammer...

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 12:34

hey dat is jammer , niet in mijdrecht Huilen . Was juist net een lekker klein stukje voor mijn paardje om aan de trailer te wennen, enzo..... mijn wederhelft wilde mij hier wel naar toe brengen Ach gut en ophalen, maar moet weer terug naar huis om te werken , dus voor mij met paard haak ik af want dat red ik niet. jammer hoor... En ik weet ook niet zo snel wat bij ons nog in de buurt. Ik kan het wel aan Jos van Wennekers (pensionstal)vragen (twee grote binnenbakken en twee spuitplaatsen met warm water , maar dan gaat het wel wat duurder worden omdat we dan de bak moeten huren, als jullie hier intresse in hebben dan hoor ik het wel,. Ik ga zo naar wennekers toe en dan kan ik het wel even vragen wat de kosten eventueel zijn.........

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 13:31

Is goed Charene, vraag maar... We hebben de bak niet eens zo vreselijk lang nodig, alleen even om het Halteren wat te oefenen met meerdere paarden... Een uurtje zal wel genoeg zijn. De meeste tijd zullen we dan toch op de wasplaats bezig zijn... of in een gangpad of waar maar plek is. Als ik haar vantevoren was (en wassen kunnen de meesten toch wel? Haha! Knipoog ) hoeven we niet eens percé een wasplaats te hebben, alleen een plek met voldoende ruimte zodat er een paar man omheen kan staan + een stopcontact voor m'n tondeuse.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 13:40

okay , jullie horen het straks wel ............. een stopcontact een uurtje de bak een beetje ruimte, moet toch niet te veel gevraagd zijn En gewoon voor 13 april toch........... en er is ook voldoende plek voor auto`s en trailer(s)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 17:49

En waar zit Wennekers? Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:50

Wennekers zit in Aalsmeer. (Vlakbij het Amsterdamse bos en schiphol)

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:24

het mag ook wel bij mij
-binnenbak
-wasplaats met warm water
-solarium met fohn.
-parkeergelegenheid
-kantine
-ruimte om te kijken
-en genoeg andere paarden om samen mee te oefenen.
-kost weinig Knipoog
-13 april is goed
-en natuurlijk is er stopcontact. Haha!

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 23:45

Dat zou wel heel mooi zijn maar, waar zit jij dan Jos ??

Groetjes Sam

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:54

Beets Nerd

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 07:33

in Beets, en dat ligt tussen Purmrend en Hoorn.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 12:26

ja inderdaad Jos , madelon zei het ook al gister , om het aan jou te vragen...... Maar de andere Jos van Wennekers , daar hoor ik het vandaag van hij was gister lekker een strandritje aan het maken. Nou goed we kijken wel

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:18

Nou, ik weet niet hoe het met de rest zit, jullie zitten geloof ik allemaal in die hoek, maar dat wordt mij toch wel een beetje te ver. Ik wilde er best een stukje voor rijden, maar het wordt nu steeds verder....

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:24

hmm wennekers zit in Aalsmeer, en dat ligt naast Mijdrecht , veel verder is het niet, maar goed ik hoor het wel

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 19:13

Nee, ok... ik had het ook over Beets...

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 11:59

Ja leuk allemaal maar, waar gaan we nu die Halter/toiletteer doen ???

Groetjes Sam

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:49

Óf bij Wennekes, als het daar kan (en dat horen we als het goed is van Charene) óf bij mij. Als er mensen mét paard willen komen moet ik dat wel even horen, dan kan ik hier in het dorp een binnenbak regelen. Maar ik heb al eerder een 'oproepje' gedaan en ik krijg van niemand antwoord dus ik weet nog steeds niet wie er nou allemaal willen komen (met en zonder paard)...
Ik ga niet helemaal naar Beets rijden, maar het was een gezamelijke trainingsdag, dus als jullie dat liever doen, moeten jullie dat natuurlijk zelf weten, maar ik kom dan dus niet.
Als ik trouwens de enige ben die mét paard komt, doe ik het dus ook net zo lief bij mij. Kijkers kunnen makkelijker hierheen rijden, dan dat ik met trailer daarheen moet komen.
Dus als iedereen die mee wil doen zich nou even meldt en aangeeft of 'ie mét of zonder paard komt, dan weten we ook waar we het over hebben.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:53

Ik kom...........zonder paard maar met lekker een snoeperijtje voor bij de koffie!!!!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:14

ik kan er ook niets aan doen dat ik helemaal in Beets woon Huilen
ik had alleen gereageerd op een oproep of er niet ergens anders een binnebak beschikbaar was. Bloos

maar een gezamenlijke training zonder iemand die uitleg geeft hoe het moet lijkt met niet echt handig, dus Beets valt in ieder geval voor deze keer af.