Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carina schreef:Die van mij heeft sinds vandaag een sleezy halsstuk onder dr regendeken. Ben benieuwd of dat lang heel blijft

Ze is helemaal blij en bokt, rent en springt in het rond
 Ze is helemaal blij en bokt, rent en springt in het rond  Super, ik heb toch wel zin in de winter hoor, dat ze weer die hyperactieve Misty is.
 Super, ik heb toch wel zin in de winter hoor, dat ze weer die hyperactieve Misty is.

eileen
 eileen                                                         

Ben in het bezit van drie tinkers, waarvan 1 tweejarige ruin aan het eind van deze zomer erge jeuk kreeg. Hij schopte onder zijn buik en schuurde zijn manen. VA komt nog een onderzoek doen, maar ik weet bijna wel zeker dat het ZE is. Volgend jaar dus meteen een deken op.
  Ben in het bezit van drie tinkers, waarvan 1 tweejarige ruin aan het eind van deze zomer erge jeuk kreeg. Hij schopte onder zijn buik en schuurde zijn manen. VA komt nog een onderzoek doen, maar ik weet bijna wel zeker dat het ZE is. Volgend jaar dus meteen een deken op. Gelukkig staat hij aan huis, dus heb ik wel wat mogelijkheden.
 Gelukkig staat hij aan huis, dus heb ik wel wat mogelijkheden.